1

اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشور

  • کد خبر : 4392
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۴۷

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر توان آن را داریم که کلاس‌ها تفکیک شود و لازم نیست در یک نیمکت دختر و پسر کنار هم بنشینند، بنابراین تا اجرای کامل طرح تفکیک جنسیتی، دختر و پسر نباید در کلاس‌ها کنار هم باشند. به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمود حسینی دولت‌آبادی درباره اجرای […]

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در حال حاضر توان آن را داریم که کلاس‌ها تفکیک شود و لازم نیست در یک نیمکت دختر و پسر کنار هم بنشینند، بنابراین تا اجرای کامل طرح تفکیک جنسیتی، دختر و پسر نباید در کلاس‌ها کنار هم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمود حسینی دولت‌آبادی درباره اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشور، تاکید کرد: این طرحی که قرار است در برخی از دانشگاه‌های کشور انجام شود، طرح بسیار مناسبی است و اجرای این طرح نه تنها ضرری را متوجه دانشجویان نخواهد کرد بلکه نفع بسیاری هم برای آنها خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر توان آن را داریم که کلاس‌ها تفکیک شود و لازم نیست در یک  نیمکت دختر و پسر کنار هم بنشینند، بنابراین تا اجرای کامل طرح تفکیک جنسیتی دختر و پسر نباید در کلاس‌ها در کنارهم باشند.

وی ادامه داد: زمانی برای اجرای این طرح امکانات لازم فراهم نبود و دانشگاه‌های کشور محدود بود و چاره‌ای جز ادامه روند سابق نداشتیم؛ اما اکنون برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها امکانات لازم مهیا است.
این نماینده مجلس، یکی از راه‌های اسلامی شدن دانشگاه‌ها را تفکیک جنسیتی دانست و خاطرنشان کرد: این تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها به طور قطع سطح ارتقای علمی کشور را به دنبال خواهد داشت و زمانی که دانشجویی برای تحصیل وارد دانشگاه شد مسائل و مشکلات اخلاقی برای او پیش نخواهد آمد و دیگر در دانشگاه‌های کشور نیز شاهد معضلات اخلاقی نخواهیم بود.
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از زمان اجرای تفکیک جنسیتی خبر داد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید به سمت اجرای طرح تفکیک جنسیتی پیش خواهیم رفت. اگر امکانات فراهم شود دانشگاه‌ها جداسازی خواهند شد و اگر شرایط مهیا نبود جداسازی ابتدا از کلاس‌های درس شروع خواهد شد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4392

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر