2

احمدی مقدم قاچاق بنزین از کشور را رد کرد

  • کد خبر : 44384
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

امروز ساختار دریابانی دو برابر تقویت شده است و کالاهای غیرمجاز که ممکن است وارد شود از گذرگاههای رسمی با تعویض بار وارد می شود.

افق(ofoghnews.ir): سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش مرزبانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا برای مبارزه می توانست کارگشا باشد اما یک سالی است که خبری از این قانون نیست. البته تجهیزات کنترل بار پلیس و گمرک نوسازی شده است.

وی ادامه داد: برخی اوقات کالاهایی در نقطه صفر مرزی قاچاق محسوب می شود اما همین کالا در پایتخت به راحتی فروش می شود که این نشان از ضعف قانونی است.

احمدی مقدم با رد قاچاق بنزین از کشور تاکید کر: قاچاق بنزین در کشور نداریم و با توجه به کنترل مرزهای خشکی، قاچاق کاهش یافته است. اگرچه ممکن است قاچاق گازوئیل از طریق دریا انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز قاچاق کالا از مرزهای خاکی نداریم افزود: در گذشته از مرزهای شرقی و غربی کالای قاچاق وارد کشور می شد اما امروز قاچاق از این مرزها انجام نمی شود. کالاهای قاچاق از طریق دریا و مبادی رسمی وارد می شود که امیدواریم تا پایان سال ۹۲ با تقویت دریابانی شاهد کاهش قاچاق از طریق مرزهای آبی باشیم. امروز ساختار دریابانی دو برابر تقویت شده است و کالاهای غیرمجاز که ممکن است وارد شود از گذرگاههای رسمی با تعویض بار وارد می شود.

وی در مورد بودجه انسداد مرز نیز گفت:هنوز بودجه ای امسال تخصیص نیافته اما این روند منجر به توقف یا کند شدن انسداد نشده و ما با قدرت و اتخاذ تدابیری کار را ادامه می دهیم. امروز نیروی انتظامی به دلیل اختصاص نیافتن بودجه بدهکار برخی سازمان ها است. همچنین با مهندسی رزمی پس از احداث برای ترمیم و مراقبت در محل باقی می مانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر