2

دستگیر مامور پلیس که قصد ربودن، تجاوز و شکنجه زنان را داشت+تصویر

  • کد خبر : 44636
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹

این مامور پلیس می گوید:من میل دارم زنی را که می ربایم متعلق به خودم باشد. بتوانم اورا بیهوش کرده، دست و پاهایش را ببندم و او را طناب پیچ کنم.

 یک مامور پلیس نیویورک که قصد ربودن، تجاوز،شکنجه، خوردن و کشتن زنان را داشت توسط پلیس فدرال دستگیر شد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از لوفیگارو، گیلبرتو واله ۲۸ ساله مامور پلیس نیویورک از بایگانی پلیس استفاده کرد و فهرستی از زنانی که می خواست آنها را ربوده ، کباب کرده و گوشتشان را  بخورد، تهیه کرده بود.

ماموران پلیس فدرال بر اساس اطلاعاتی که همسر گیلبرتو در اختیار آنها گذاشت از ماه سپتامبر او را زیر نظر گرفتند. ماموران با جستجوی هارد دیسک کامپیوتر او متوجه شدند که واله با استفاده از پرونده های بایگانی پلیس فهرستی از حدود ۱۰۰ زن را به عنوان هدف  تهیه کرده است. برخی از آنها همشاگردی های سابق او در دبیرستان هستند. در این فهرست هر اسم همراه با عکس، مشخصات شخصی شامل آدرس، تاریخ تولد وزن، قد و غیره تنظیم شده است.

در یک پرونده تحت عنوان« ” ربودن و آشپزی” (قربانی شماره یک) : طرح» همه اطلاعات در مورد یک زن به خصوص  و همچنین لوازم مورد نیاز برای ربودنش شامل: اتومبیل، کلروفورم برای بیهوشی و طناب مشاهده می شود. به گفته ماموران اف بی آی، واله حتی با این زن مورد نظر در هنگام دعوت به ناهار ملاقات کرده بود.

در یک چت همدست گیلرمو به او استفاده از وسایل ظریف را توصیه کرده و گفته بود نباید از وسایلی مانند کباب گردان اجاق استفاده کرد. گیلبرتو در پاسخ می گوید: من قصد دارم بدنش را بسته و روی آتش ملایم کباب کنم و تا جایی که ممکن است او را زنده نگه دارم. همدستش با نگرانی می پرسد: اجاق تو چه اندازه ای دارد. واله به او اطمینان می دهد: اگر پاهایش را جمع کنم اجاق برای جای دادن یکی از این زن ها به اندازه کافی بزرگ است.

همدست گیلرمو که هنوز شناسایی نشده به دلیلی که اف بی آی توضیح نداده است فعلا تحت تعقیب قرار ندارد.

در یک چت با شخص دیگری گیلبرتو توضیح می دهد که قصد ربودن یک زن را در قبال دریافت پول دارد تا وی را به یک مشتری متجاوز تحویل دهد. وی می نویسد: این کار خطرناکی است،اگر گرفتار شوم زندگی ام نابود می شود. وی خطاب به این فرد می افزاید: من واقعا به این پول نیاز دارم و برای انجام آن دستکم ۵۰۰۰ دلار می خواهم. او خاطر نشان می کند: ترجیح می دهم در تجاوز دخالتی نداشته باشم. شما برای او پول داده اید و این زن متعلق به شما است. گیلرمو تصریح می کند: من میل دارم زنی را که می ربایم متعلق به خودم باشد. بتوانم اورا بیهوش کرده، دست و پاهایش را ببندم و او را طناب پیچ کنم.

گیلرمو واله روز پنجشنبه در دادگاه حاضر شد. وکیل وی خواستار آزادی موکلش به قید ضمانت شد و خاطر نشان کرد هیچ جنایتی عملا رخ نداده است. وکیل گیلرمو تاییدکرد: گناه موکلش تخیلات منحرفانه است. او فقط تخیالاتش را بیان کرده است.

قاضی دادگاه اظهارات وکیل را رد کرد و گفت: واله تدابیری جدی و کامل را در نظر گرفته و مشخص است که در مرحله عملی کردن آنها بوده است. مترجم: بهرام افتخاری.

جام جم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44636

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر