1

خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی به طور غیابی محاکمه می‌شود

  • کد خبر : 44769
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

قاضی سراج گفت: خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی به طور غیابی محاکمه می‌شود و دلیلی ندارد که محاکمه غیرعلنی برگزار شود.

قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی گفت: ۲۰ کیفرخواست جدید از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی به دادگاه رسید.

قاضی ناصر سراج با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس با اعلام این خبر گفت: پرونده فساد با ۲۸ هزار و ۵۴۴ برگ به دیوان عالی کشور فرستاده شده است.

وی افزود: متهمان ۵۳ وکیل داشتند و سرانجام دادنامه صادر شده با ۱۶۶۰ برگ حدود یک ماه قبل به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی گفت: خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی به طور غیابی محاکمه می‌شود و دلیلی ندارد که محاکمه غیرعلنی برگزار شود.

وی با اشاره به این مطلب که برگزاری غیرعلنی دادگاه به نظر قاضی بستگی دارد گفت: هنوز برای رسیدگی به سایر متهمان تعیین وقت نشده است.

قاضی سراج گفت: ۲۰ پرونده جدید با کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی درباره برخی از شنیده‌ها مبنی بر تغییر قاضی رسیدگی کننده گفت: همچین مطلبی مطرح نشده است و شعبه اول دادگاه انقلاب به این پرونده رسیدگی می‌کند.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی درباره اینکه برخی گفتند به اتهامات متهمان اصلی پرونده رسیدگی شده گفت: هر پرونده خودش اصلی به حساب می‌آید و اصلاً نام و شخصیت متهمان مطرح نیست.

وی افزود: در این پرونده متهم اصلی فرعی نداریم.

قاضی سراج درباره رسیدگی به پرونده اتهامات جهرمی نیز گفت: اطلاعی ندارم که پرونده این فرد منجر به صدور کیفرخواست شده و به دادگاه آمده یا خیر.

وی همچنین درباره بلوکه شدن اموال و سرمایه برخی از سهامداران گروه آریا گفت: دادگاه در موضوع اموال وارد نشده است و باید دادسرا نظر بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر