3

ماجرای سوال و جواب مجری و شرکت‌کننده «گوی و میدان»

  • کد خبر : 44842
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

معمولا در مسابقات خیلی سربه‌سر جوان‌های کم‌حرف می‌گذارم، البته با خانم‌ها رفتار ما خیلی سنگین است، مثلا یک بار در مسابقه «گوی و میدان» تصویر پراکنده‌ای را باید شرکت‌کننده حدس می‌زد.

مجری برنامه «گوی و میدان» با اشاره به یکی از خاطراتش از این برنامه، گفت: از شرکت‌کننده خواستم تصویر پراکنده را تشکیل دهد، به او گفتم ببین من حالت کدام گل را گرفته‌ام، جواب مسابقه همان است. انقدر توضیح دادم اما…

خبرگزاری فارس: ماجرای سوال و جواب مجری و شرکت‌کننده «گوی و میدان»

حسین عباسی چندین و چند مجموعه و مسابقه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد که به عنوان نمونه می‌توان به مسابقه گوی و میدان، پلک، رنگین کمان، شمارش معکوس و نسیم وصل اشاره کرد.

وی اولین اجرایش را در تابستان ۱۳۸۰ با «صابر ابر» در برنامه رنگین‌کمان آغاز کرد و پس از آن در چندین سریال با نام‌های آنی و نانی، ماجراهای بادومی، تله‌فیلم نگاه آخر، جاده، اینجا بودن، رهایی و مجموعه گل‌آموز بازی کرد.

عباسی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به بیان خاطره‌ای از اجرای خود در مسابقه «گوی و میدان» پرداخت که در ادامه می‌آید:

معمولا در مسابقات خیلی سربه‌سر جوان‌های کم‌حرف می‌گذارم، البته با خانم‌ها رفتار ما خیلی سنگین است، مثلا یک بار در مسابقه «گوی و میدان» تصویر پراکنده‌ای را باید شرکت‌کننده حدس می‌زد. تصویر مورد نظر گل کاکتوس بود، شرکت‌کننده را خیلی راهنمایی کردم، منتها جوان خیلی پرت بود، همه زمین و زمان را نام برد الا گل.

بعد دیدم که زمان برنامه رو به اتمام است، خیلی گیر دادم که جایزه بگیرد گفتم: این گل است.

هر گلی را نام برد الا کاکتوس گفتم: آقا ببین، زیاد اذیت نکن، این گل در صحرا و بیابان خشک آمریکا زیاد دیده می‌شود و نیازی به آب ندارد. من دیدم متوجه نشد، و طرف کم‌حرف است، گفتم من حالتش را می‌گیرم تو حدس بزن، من را نگاه کن شبیه کدام گل هستم.

گفت: ناراحت نمی‌شوی! گفتم نه، عزیزم راحت باش فقط بگو من شبیه کدام گل هستم.

گفت: بابام اینجا نشسته می‌گوید خیلی شبیه گل میمون هستی.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44842

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر