2

من از سیاست به دور بودم و سواد سیاسی ندارم

  • کد خبر : 44983
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲

«شاهین جمشیدی» مجری برنامه «گلخانه» با محکوم کردن قطع شبکه‌های ماهواره‌ای ایران از سوی اتحادیه اروپا، ابراز داشت: البته من از سیاست به دور بودم و سواد سیاسی ندارم، اما آنچه مربوط به رسانه می‌شود و تا آنجایی که من مطلع هستم، خواندم و دیدم با آنچه که آن‌ها درباره آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها ادعا می‌کنند، قطعاً این کار، کار شایسته و به جایی نبوده است.

یک بار بازیگری به برنامه آمد. ما اعلام کرده بودیم که در سریال «دزد و پلیس» بازی کرده است. راجع به آن شخص سؤال‌هایی مطرح کردیم که در اواسط برنامه آن بازیگر گفت که من اصلاً در این سریال بازی نکردم و فقط تست دادم!

وی با اشاره به اینکه برنامه «گلخانه» بیشتر به تولیدات شبکه سه می‌پردازد، درباره چرایی انتخاب عنوان «گلخانه» برای این برنامه، افزود: از آن‌جایی که دفتر مرکزی شبکه سه در خیابان گلخانه بلوار آفریقا قرار دارد، این اسم را انتخاب کردیم. ما با انتخاب این نام سعی می‌کردیم اتفاقاتی که در خیابان گلخانه و دفتر شبکه سه رخ می‌دهد، از قبیل تولیدات، سریال‌ها و برنامه‌های مختلف را بررسی کنیم.

جمشیدی درباره یکی از خاطراتش از برنامه «گلخانه» گفت: یک بار بازیگری در برنامه حضور یافت و ما قبل از ورودش اعلام کردیم که در سریال «دزد و پلیس» بازی کرده است و راجع به آن شخص سؤال‌هایی مطرح کردیم، در اواسط برنامه آن بازیگر گفت که من اصلاً در سریال «دزد و پلیس» بازی نکردم و فقط تست دادم! بهترین خاطره‌ام همین حضور هنرمندان است که به برنامه می‌آیند و باعث می‌شود که مخاطبان ما خوشحال شوند. در سری جدید برنامه، پیامک‌ها قبل از ورود مهمان خوانده می‌شود و یک بیوگرافی از مهمان را ارائه می‌دهیم.

فارس

وی درباره احسان علیخانی مجری سابق برنامه «ماه عسل» گفت: احسان علیخانی از دوستان صمیمی من است؛ پسر متدین، صادق و با قلب پاک، این را واقعاً می‌گویم، علیخانی انسانی است که برای کارش ارزش قائل است، حرفه‌ای کار می‌کند، مطالعه می‌کند و به خاطر همین اکثر برنامه‌های احسان علیخانی جزء برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر