3

توفانی که در پیروزی اوباما نقش بسزایی دارد

  • کد خبر : 45461
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۲

عملیات امدادرسانی به موقع به آسیب دیدگان این توفان، به اوباما کمک کرده است تا شانس بیشتری برای پیروزی مجدد در انتخابات داشته باشد.

پژوهشگر لبنانی گفت: توفان ویرانگر “سندی” که شرق آمریکا را درنوردیده، شانس باراک اوباما را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افزایش داده است.

“محسن صالح ” روز دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: عملیات امدادرسانی به موقع به آسیب دیدگان این توفان، به اوباما کمک کرده است تا شانس بیشتری برای پیروزی مجدد در انتخابات داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر این، مشکلات متعدد برنامه های اجتماعی و اقتصادی “میت رامنی” رقیب باراک اوباما و بی توجهی وی به وضعیت فقرا باعث شده است که وی حمایت طبقه متوسط و فقیر جامعه آمریکا را از دست بدهد.

صالح درخصوص سیاست خارجی اوباما گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان درباره خاورمیانه اختلافی با یکدیگر ندارند زیرا هر دو ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، در صدد تامین امنیت این رژیم هستند.

وی با اشاره به این که دو حزب آمریکایی مواضع مشترکی در قبال برنامه هسته ای ایران، مقاومت لبنان و فلسطین دارند، گفت: البته  اوباما در خصوص مسائل بین المللی مواضع نرمتری دارد، اما سیاست خارجی رامنی درباره مسائل منطقه ای و بین المللی همان سیاست بوش پدر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر