2

اما و اگرها بعد از باخت خانگی از زبان دستیاران کی روش

  • کد خبر : 46620
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۱

نمی‌خواهم پیروزی ازبکستان را زیر سوال ببرم. مسلما مسئولیت این باخت با ازبکستان نیست باید بگویم تیمی که در خانه ۵ امتیاز از دست می‌دهد در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار می‌گیرد ما امشب شب بدی را پشت سر گذاشتیم

دستیار اول کارلوس کی‌روش می‌گوید تیمی که ۵ امتیاز را در خانه‌اش از دست می‌دهد در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار گرفته است.

آنتونی سیموئز پس از شکست تیم ایران برابر ازبکستان در نشست خبری گفت: این دیدار نشان داد که فوتبال تا چه حد می‌تواند بی‌رحم باشد. ما امشب مقابل تیم خوبی بازی کردیم اما امشب برای ما شب خوبی نبود. در این بازی جرقه‌ای که لازم بود اتفاق بیفتد رخ نداد و ما بعد از ۱۰ دقیقه اول بازی حمایت‌هایی که باید صورت می‌گرفت را مشاهده نکردیم. فکر می‌کنم انگیزه و اشتیاق لازم همراه تیم نبود.

وی افزود: نمی‌خواهم پیروزی ازبکستان را زیر سوال ببرم. مسلما مسئولیت این باخت با ازبکستان نیست باید بگویم تیمی که در خانه ۵ امتیاز از دست می‌دهد در شرایط سختی برای صعود به جام جهانی قرار می‌گیرد ما امشب شب بدی را پشت سر گذاشتیم و قصد توجیه ندارم و نمی‌توان هیچ توجیهی را مطرح کرد. ما قصد نداریم در شب‌های پیروزی توضیح و در شب‌های باخت توجیه کنیم.

دستیار کی‌روش در ادامه گفت: من در نشست خبری پس از پیروزی شیرین برابر کره‌جنوبی گفتم که برد در فوتبال تنها چیز نیست بلکه همه چیز است و امشب دیدید که حرف من کاملا درست بود. با یک برد می‌توان به بهشت رفت و با یک باخت به جهنم.

مربی تیم ملی فوتبال همچنین گفت: وقتی من می‌گویم در فوتبال بی‌رحمی وجود دارد منظورم داوری نیست، بلکه به برد و باخت اشاره می‌کنم، اما فیقا برای فوتبال این منطقه باید اهمیت بیشتری قائل شود، چون بارها اتفاق افتاده است که شاهد تصمیمات بد داوری بوده‌ایم. صحبت‌های من درباره‌ی برد و باخت است نه داوری و با قاطعیت می‌توانم بگویم که ساله‌ی قابل اهمیت در فوتبال این ناحیه این است که از لحاظ داوری در نقطه‌ی ضعیفی قرار دارد.

سیموئز در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که مربوط به دعوت نشدن و بازی نکردن برخی بازیکنان بود، گفت: وقتی به برد می‌برسید کسی درباره‌ی بازیکنی که بازی نکرده است صحبت نمی‌کند، اما وقتی می‌بازید بهترین بازیکن کسی است که آن شب بازی نکرده است. با تمام احترامی که برای شما خبرنگاران قائل هستم باید بگویم که این مساله یکی از دلایلی است که شما هیچ گاه بازنده‌ی یک بازی نیستید. من یک سوال دارم. اگر ما امشب ازبکستان را شکست می‌دادیم باز هم این سوال را مطرح می‌کردید؟

وی درباره‌ی نقاط ضعف تیم ملی نیز گفت: مطمئنا در طول تمرینات روی ضربات ایستگاهی، کرنر و توپ های برگشتی کار می‌کنیم و مسئولیت ما این است که این مسائل را به بازیکنان یادآوری کنیم. اگرفوتبال در تمام جهات کامل بود، باید همه‌ی بازی‌ها صفر بر صفر به پایان می‌رسید.

مربی تیم‌ملی درباره‌ی شانس صعود ایران به جام جهانی نیز گفت: مسلما نمی‌توانیم خود را از پیش باخته بدانیم اما با نتایج امشب بازی‌های سخت‌تری را پیش رو داریم. اما باز هم شانس صعود داریم. اگر هم نتوانیم مستقیم به جام جهانی صعود کنیم، می‌توانیم از شانس‌مان در مرحله‌ی پلی‌آف استفاده کنیم و این تنها فرصت ما خواهد بود.

کار صعودمان به اما و اگر کشید

امید نمازی پس از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان که با شکست این تیم همراه شد، گفت: حالا کارمان خیلی سخت شده است و در واقع به اما و اگر کشیده است. ما باید قطر را در کشورش شکست دهیم و برابر لبنان در تهران پیروز شویم. شاید با بردن این دو تیم شرایط‌مان خوب شود وگرنه بازی پایانی‌مان برابر کره بازی مرگ و زندگی خواهد بود.

وی ادامه داد: ما ازبکستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برنامه داشتیم که با ارسال توپ روی دروازه به گل برسیم اما ارسال‌هایمان خوب نبود. بنابراین نمی‌شود گفت که ازبکستان از ما قوی‌تر بوده است. ما باید روی ارسال‌هایمان بیشتر کار کنیم امروز روز خوب ما نبود اما هنوز هم می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

نمازی درباره عملکرد داور هم گفت: نمی‌خواهم درباره داوری بازی صحبت کنم چون اشتباه داوری هم یک روز به سود تیم ماست و یک روز به ضرر آن.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر