2

پیشنهاد عجیب تهیه کننده فیلم «یک خانواده محترم»

  • کد خبر : 46880
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۶:۵۶

تهیه کننده فیلم موهن و غیراخلاقی «یک خانواده محترم» بمنظور گریز از پیامدهای داخلی این فیلم، پیشنهاد عجیبی به سیما فیلم داده است.

کیهان نوشت، محمد آفریده که به همراه کارگردان فیلم-مسعود بخشی- فیلم نامه مصوب سیما فیلم را با تغییر و تبدیل جلوی دوربین برده اند، خطاب به سیمافیلم گفته است:

«ما می توانیم دو نسخه از فیلم یک خانواده محترم» تدوین کنیم. یک نسخه که با خیال راحت بتوانید در داخل ایران نمایش دهید و یک نسخه هم برای نمایش در خارج از کشور»!

شنیده های موثق حاکی است که با وجود اصرار سیمافیلم، تهیه کننده فیلم حاضر نیست نام سیمافیلم را از تیتراژ فیلم یاد شده حذف کند. آفریده، همچنین در تلاش است با نمایش نسخه ای تعدیل شده از فیلم مذکور، نظر مثبت برخی از اهالی سینما و منتقدین را جلب کند. جالب اینکه همین نسخه تعدیل شده نیز همچنان حاوی صحنه های زشت و توهین آمیز نسبت به ساحت ارزشها و ملت ایران و نیز جعل و تحریف فرمایشات امام خمینی(ره) است.

جای پرسش است که نخست؛ با وجود رد صلاحیت بخشی برای کارگردانی فیلم نامه مصوب سیمافیلم، چه کسی یا کسانی، صلاحیت این فرد را با سوابق روشن و غیرقابل انکار، تایید کرده بودند!

و دوم اینکه، چرا محمد آفریده به دلیل خیانت در امانت و اتلاف بیت المال و دخالت در اهانت و توهین به ارزشها و حضرت امام خمینی(ره)، رزمندگان اسلام و ملت ایران، هدف تعقیب قانونی قرار نمی گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46880

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر