3

علت افزایش قیمت بیلت هواپیما از زبان وزیر راه و شهرسازی

  • کد خبر : 47625
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۲

علت افزایش ۶۵ درصدی بلیت هواپیما از سؤالات نادران نماینده تهران، حسین‌زاده بحرینی، محسنی ثانی، مهناز بهمنی نماینده سراب و محمد آشوری نماینده بندرعباس بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر راه در کمیسیون عمران مجلس گفت که دولت در گذشته به شرکت‌‌های ایرلاین ۵۰ میلیون دلار ارز ۱۲۲۶ می‌داد اما الان به آنان گفته که این ارز مورد نیاز را از مازاد ارزی تأمین کنند.

خبرگزاری فارس: شرکت‌های هواپیمایی باید ارز مورد نیاز خود را از مازاد ارزی تامین کنند

محمد علی‌پور سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه عصر امروز (سه شنبه) این کمیسیون اظهار داشت: علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال ۵ نماینده به کمیسیون اقتصادی مجلس آمد.

وی افزود: علت افزایش ۶۵ درصدی بلیت هواپیما از سؤالات نادران نماینده تهران، حسین‌زاده بحرینی، محسنی ثانی، مهناز بهمنی نماینده سراب و محمد آشوری نماینده بندرعباس بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب کرد: وزیر راه و شهرسازی علت افزایش قیمت بیلت هواپیما را ناشی از نوسانات ارزی و افزایش سوخت هواپیما دانست و گفت که دولت به شرکت‌‌های ایرلاین در گذشته ۵۰ میلیون دلار ارز ۱۲۲۶ می‌داد اما الان به آنان گفته که این ارز مورد نیاز را از مازاد ارزی تأمین کنند و سوخت هواپیما نیز از ۲۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش داشته است.

علی‌پور در پایان گفت: قرار شد تیمی به ریاست محمد آشوری با وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر صنعت و معدن و مسئولین سازمان حمایت از مصرف کنندگان در مورد نرخ بلیت هواپیما گفت‌و‌گوها را ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر