1

شوینده ای با خواص دارویی در کرمانشاه تولید شد

  • کد خبر : 50061
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

مدیرعامل یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از تهیه و تولید محصولات شوینده با خاصیت دارویی خبر داد.

سید امر الله جاور سینه در رابطه با پروژه دستیابی به فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده و تولید صنعتی این محصول گفت: تهیه و تولید محصولات شوینده با خاصیت دارویی و تجاری سازی این پروژه از اهداف مورد نظر این طرح بوده است.

وی افزود: بسیاری از بیماری های که حالت بیماری روانی دارند از جمله اضطراب، وسواس، افسردگی و … با استفاده از این مواد شوینده قابل درمان هستند.

جاورسینه ادامه داد: خوشبختانه با دستیابی به این رایحه توانسته ایم یک سری مایع شوینده نظیر مایع دستشویی، شامپو و شامپو بدن را تولید کنیم و بسیاری از بیماری های مختص به روان را درمان کنیم، به طور مثال؛ فردی که می خواهد برای شرکت در یک آزمون حاضر شود و دارای یک سری استرس است، از طریق استفاده از مایع دستشویی می توانند از اضطراب خود کاسته و آزمون را با موفقیت به انجام برساند.

وی گفت: متأسفانه این طرح هنوز به تولید انبوه نرسیده است اما یک کارخانه ی تولید کننده مواد شوینده در همدان از این طرح استقبال کرده است که اگر بتوانیم مجوز تولید را دریافت کنیم با این کارخانه همکاری خواهیم داشت.

مدیرعامل یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر حدود پنج نفر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که اگر این طرح به تولید انبوه برسد به طور تخمینی ۵۰ نفر به طور مستقیم و بدون در نظر گرفتن نمایندگی های سطح کشور اشتغالزایی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح هیچگونه نمونه داخلی و خارجی ندارد گفت: در حال حاضر نمونه آزمایشگاهی محصولات شوینده با خاصیت دارویی تولید شده است.

جاورسینه در خاتمه گفت: حمایت و هدایت در مسیر پیشرفت از سوی مجموعه ی پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه بسیار مفید واقع شده است و از طرفی دیگر پارک علم و فناوری باید واسط بین فرد نوآور و سازمان و ارگانی که برای پیشرفت و تولید طرح همکاری می کنند، باشد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50061

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر