2

من فکر نمی کنم پرسپولیس از رده پنجم ششم بالاتر بیاید

  • کد خبر : 50576
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

رویانیان پول خوبی به پرسپولیس آورد و از این بابت خیلی خوب کار کرد. متاسفانه پرسپولیس از هر باغچه یک گل چیده اما باغبانی وجود نداشته که این گل ها را خوب حفظ و بتواند از آنها استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: می‌نویسم که پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: می‌نویسم که پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود/عده‌ای می خواستند زاید برود

فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد سپردن شدن هدایت پرسپولیس به طور موقت به یحیی گل محمدی گفت: فکر می کنم تصمیم خوبی گرفته شده و اینکه تا مشخص شدن تکلیف نهایی کادر فنی گل محمدی کار را جلو می برد خوب است چرا که تیم از برنامه های خود عقب نمی ماند.

وی افزود: این پرسپولیس چیزی نمی شود و من فکر نمی کنم از رده پنجم ششم بالاتر بیاید. این تیم پتانسیل قهرمانی را ندارد. تعدادی از نفرات در حد و اندازه های این تیم نیستند و فقط دنبال پول اند. این افراد باید کنار بروند و حتی باید با این نفرات برخورد و جریمه شوند. اینها دل هواداران و ما پیشکسوتان را شکستند. این بازیکنان با عرق و جان دل بازی نمی کنند، اینها در تیم های خودشان شاخص بودند اما در پرسپولیس کارایی نداشتند و فقط به خاطر پول آمدند.

پیوس تأکید کرد: به نظر من رویانیان اجازه بدهد انصاری فرد به اروپا برود و این جوان بتواند در آنجا به رشد برسد. باید به او بها بدهند و به خاطر رشد و کمک به فوتبال ملی با رفتنش به اروپا موافقت کنند. این اتفاق به نفع فوتبال ما است و نباید جلوی پیشرفت او را بگیرند. من می نویسم که پرسپولیس امسال با این مربی و بازیکنان چیزی نمی شود و در نهایت در همان رتبه پنجم و ششم خواهد ماند.

وی در مورد اینکه آیا با رفتن ژوزه شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد خاطرنشان کرد: تیم های دیگر شرایط خوبی دارند و به نظر من پرسپولیس امسال پتانسیل ندارد. بازیکنان سایر تیم ها عرق و علاقه بیشتری به پیراهن تیمشان دارند. هر کسی هم که بیاید نمی تواند کمک زیادی بکند. باید تعدادی از نفرات را بیرون بگذارند تا پرسپولیس به آن اوج سال های ۶۰ و ۷۰ برسد. آقایان فقط دوستان و رفیقان خودشان را می آورند اگر نمی توانند کار کنند بروند کنار خیلی بهتر است چرا که عوامل دیگری در کنار تیم و هیئت مدیره هستند که  توانایی زیادی دارند و می توانند به عنوان مدیرعامل به تیم کمک کنند.

پیوس در مورد اینکه آیا منظورش به مهدی تاج است اظهار داشت: تاج و مالکی می توانند به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این صحبت ها معتقد است رویانیان عملکرد خوبی نداشته است گفت: رویانیان پول خوبی به پرسپولیس آورد و از این بابت خیلی  خوب کار کرد. متاسفانه پرسپولیس از هر باغچه یک گل چیده اما باغبانی وجود نداشته که این گل ها را خوب حفظ و بتواند از آنها استفاده کند.

وی در مورد اینکه آیا گل محمدی می تواند با پرسپولیس نتیجه بگیرد عنوان کرد: هرکسی هدایت تیم را در این مقطع بر عهده بگیرد اگر نتیجه نگیرد می گوید تیم را او نبسته و اگر هم بگیرد می گوید تأثیر حضور او بوده است. همیشه در فوتبال ما مسائل این طور بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رفتن ایمون زاید عنوان کرد: واقعا حیف شد زاید از پرسپولیس رفت. مهاجم بسیاری خوبی بود. متاسفانه برخی بازیکنان با او همکاری نمی کردند و به زاید پاس نمی داند. وقتی بازیکنی در بازی حساس دربی مقابل ۱۰۰ هزار هوادار ۳ گل به آن زیبایی می زند معلوم است که انسان توانایی است. این همه بازیکن داریم که در حد پرسپولیس نیستند و زورشان به این بازیکن رسید که دل مردم را شاد کرده بود. از دست دادن زاید اشتباه مدیریتی بود. دست هایی در کار بود که می خواستند زاید برود. عده ای از بازیکنان دوست نداشتند زاید در پرسپولیس باشد.

پیوس در مورد استفاده از تیم دوم ایران در رقابت های غرب آسیا گفت: به نظر من نفراتی انتخاب شده اند که آینده فوتبال ما هستند. تصمیم خوبی است که می خواهند از جوانان استفاده کنند. فوتبال ما نباید فقط به دنبال استفاده از نفرات مسن باشد. در این مقطع باید دست در دست هم دهیم و به تیم ملی و کی‌روش کمک کنیم چرا که رفتن به جام جهانی خیلی مهم است و می تواند به آینده فوتبال ما کمک کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر