3

هیچ استادی به خاطر تفکرات سکولار از دانشگاه اخراج نشده است

  • کد خبر : 50796
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳

اکثریت جامعه دانشگاهیان به گفتمان انقلاب وفادار بوده و اندک اساتیدی که تفکرات سکولار دارند به عقیده اکثریت احترام گذاشته و فکر نمی‌کنم ضرورتی به اخراج آن اساتید باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ استادی به خاطر تفکرات سکولار از دانشگاه اخراج نشده است، گفت: اکثریت جامعه دانشگاهیان به گفتمان انقلاب وفادار بوده و اندک اساتیدی که تفکرات سکولار دارند به عقیده اکثریت احترام گذاشته و فکر نمی‌کنم ضرورتی به اخراج آن اساتید باشد.
فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تکذیب اخباری مبنی بر اخراج تعدادی از اساتید سکولار از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این ۹ ماه اخیر که در سمت رئیس دانشگاه آزاد مشغول به کار هستم، هیچ استادی را اخراج نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه به دنبال تصحیح رویه در دانشگاه آزاد با مذاکره و گفتگو با اساتید هستیم، اظهارداشت: در نظر داریم از طریق گفتگو منابع و رویه‌ها را تغییر داده و تاکنون مشکلی با اساتید نداشته‌ایم.

دانشجو جامعه دانشگاهیان را قشر فرهیخته خواند و افزود: اکثریت جامعه دانشگاهیان به گفتمان انقلاب وفادار بوده و اندک اساتیدی که تفکرات سکولار دارند به عقیده اکثریت احترام گذاشته و فکر نمی کنم ضرورتی به اخراج آن اساتید باشد.

وی اضافه کرد: اگرضرورتی هم به اخراج یک استاد باشد، کمیته‌های انضباطی دانشگاه روال قانونی آن را طی می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان تاکید کرد: شاید برخی اساتید بازنشسته شده باشند یا در جای دیگر مشغول به کار شده باشند اما هیچ استادی به خاطر تفکرات سکولار از دانشگاه اخراج نشده است.

شایان ذکر است، پیش از این وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر حذف اساتید سکولار گفته بود که ما سکولاریسم را قبول نداریم و اگر قرار است تربیت نیرویمان در راستای مجموعه انقلاب باشد باید محیط اسلامی بوده و اساتید قائل به جهان‌بینی اسلامی باشند.

باشگاه خبرنگاران

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر