2

کسانی که با انقلاب و آرمان‌های امام(ره) مخالفند، به‌دنبال ضربه‌زدن به ستون‌های اصلی نظام هستند.

  • کد خبر : 5174
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جمع کارکنان سپاه قمر بنی هاشم(ع) اظهار داشت: امروز دشمنان داخلی و خارجی با همه امکانات به دنبال تخریب چهره سپاه هستند، امروز استکبار جهانی بیشترین سرمایه گذاری به لحاظ زمانی را برای تخریب سپاه قرار داده است، چراکه سپاه در پیشبرد انقلاب […]

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جمع کارکنان سپاه قمر بنی هاشم(ع) اظهار داشت: امروز دشمنان داخلی و خارجی با همه امکانات به دنبال تخریب چهره سپاه هستند، امروز استکبار جهانی بیشترین سرمایه گذاری به لحاظ زمانی را برای تخریب سپاه قرار داده است، چراکه سپاه در پیشبرد انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و به همین دلیل کسانی که با انقلاب و آرمان های امام(ره) مخالفند به دنبال ضربه زدن به ستون های اصلی نظام هستند. جوانی به سخنان مقام معظم رهبری در روز پاسدار اشاره و تصریح کرد: پاسداران با الگوگیری از سرور سالار آزادگان امام حسین(ع) با تمام وجود از انقلاب اسلامی، دستاوردها و هویت نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر باید به دنبال شناخت دشمن و اهداف آنها باشیم، چون دشمن خارجی با توجه به ضعف در عملیات نظامی علیه ایران تمامی بنیه و قوای خود را جهت پشتیبانی از جریانات مخالف، معاند و تضعیف جریانات موافق نظام قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: امروز سپاه همچون گذشته تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده دفاع از نظام است و می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی نیز پیشرفت کند.

وی در ادامه با بیان گوشه‌ای از حوادث ۳۲ سال گذشته انقلاب اظهار داشت: اگر به خوبی این حوادث را بررسی کنیم خواهیم فهمید که هر کدام از آنها به تنهایی می‌توانست یک نظام را از پای در آورد ولی به لطف خدا و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و معظم رهبری و هوشیاری ملت دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

جوانی در پایان به تشریح بیداری اسلامی در منطقه پرداخت و تصریح کرد: امروز یک بیداری اسلامی در منطقه شاهد هستیم که در حال گسترش در سطح جهان است و منشا این تحول و بیداری، ایران اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر