2

علت اصلی مرگ مجری شبکه دوی سیما چیست؟

  • کد خبر : 53508
  • ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲

از آنجا که آثار ضرب و جرح در بدن وی مشاهده نشده شنیده ها حکایت از آن دارد که مصرف بیش از حد یک ماده دارویی خاص عامل مرگ وی بوده است.

صبح امروز خبری مبنی بر مرگ یکی از مجریان جوان شبکه دو سیما رسانه ای شد. مجری ای که ابتدا از سوی روابط عمومی شبکه دو سیما به صورت نیما «ن» عنوان شد. دقایقی بعد از انتشار این خبر، روابط عمومی شبکه دو سیما نام نیما نهاوندیان را تصدیق کرد. این مجری جوان که اجرای برنامه های ورزشی شبکه دو سیما را بر عهده داشت، صبح امروز درگذشت. پیدا شدن جسد نیما نهاوندیان در منزل شخصی اش سبب شد شایعه های متفاوتی مبنی بر کشته شدن این مجری جوان را شنیده شود. البته سکوت نیروی انتظامی هم بر اثبات این شایعات دامن زده است.
عدم وجود آثار ضرب و جرح بر بدن نهاوندیان، به احتمال زیاد دلیل مرگ نیما نهاوندیان می تواند مصرف بیش از حد یک ماده دارویی خاص بوده باشد. تحقیقات پزشکی قانونی برای علت مرگ نیما نهاوندیان ادامه دارد.
نیما نهاوندیان که اهل کوی سعادت یکی از مناطق استان گرگان با عنوان بلوار ناهارخوران بوده مدتها در برنامه های رادیویی-تلویزیونی استان گلستان مجری بوده است.این مجری پس از عزیمت به پایتخت ، به عنوان مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» فعالیت خود را آغاز و در برنامه هایی مانند «دورخیز» فعالیت خود را ادامه داد.

آریا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53508

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر