4

خطر فتنه ۸۸ برای اسلام و انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از جنگ هشت ساله بود

  • کد خبر : 54729
  • ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵

سردار جعفری گفت: زمانی که دشمنان با همه حربه ها از جمله حربه های جنگ نرم یعنی سوءاستفاده از عناوین به ظاهر حق برای تضعیف انقلاب اسلامی بسیج شده بودند ملت ایران از این مسیر سربلند بیرون آمد و در حقیقت فتنه ۸۸ ، درگیری انقلابیون با مخالفان مسیر انقلاب اسلامی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خطر فتنه ۸۸ برای اسلام و انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از جنگ هشت ساله بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت افزود: ماجرای فتنه ۸۸ امتحان بزرگ الهی برای مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی بود.
وی اضافه کرد: این امتحان و اتفاقی که افتاد برای انقلاب اسلامی نقطه عطف بود و همان طور که به تعبیر امام راحل ، جنگ تحمیلی نعمت های فراوانی برای انقلاب اسلامی داشت در فتنه ۸۸ نیز همین اتفاق افتاد و همه مردم دنیا و کسانی که دل نگران انقلاب اسلامی بودند از پایداری ، استقامت ، هوشمندی ، هوشیاری ، بصیرت و ایمان ملت ایران درس عبرت گرفتند که چگونه این ملت در مقابل هجمه سنگین دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی پایداری کردند.
وی گفت: یکی از شعارهای انحرافی در فتنه ۸۸ این بود که ما به غزه و فلسطین چکار داریم و باید به کشور خود برسیم البته امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی ، بصیرت و هوشمندی مردم، انقلاب اسلامی جهانی شده است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: نتیجه استقامت مردم ایران در فتنه ۸۸ این بود که خدا دل های مردم مسلمان کشورها را به سمت حرکت انقلابی و  بیداری اسلامی سوق داد.
سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه نعمت ولایت در رأس نعمت های خداست و نعمت وجود مردم بصیر و انقلابی نیز از دیگر نعمتهاست خطاب به پیشکسوتان بسیجی گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی بازنشستگی ندارد و باید تا پایان عمر خود در این زمینه تلاش کنیم.
وی افزود: مهم ترین و اصلی ترین مأموریت سپاه های استانی و بسیج، دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی است و در این باره پیشکسوتان می توانند در صحنه های مختلف مجاهدت کنند.
سردار سرلشکر جعفری با اشاره به این که شرایط برای  پیشکسوتان بیشتر از زمان خدمت آنها در پاسداری از انقلاب اسلامی فراهم است ، گفت: موضوع دفاع از انقلاب اسلامی در مقاطع زمانی و مکانی مختلف متفاوت است که البته پیشکسوتان باید با کشف توانمندی های خود در پاسداری از انقلاب ، اسلام و انقلاب اسلامی به ایفای وظیفه بپردازند و باید مراقبت کنیم موانع حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی برطرف شود.
نشست مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت در سالن شهید فهمیده بسیج برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر