4

تاسی از حماسه ۹ دی و تکیه بر توان داخلی برای عبور از سد تحریم ها

  • کد خبر : 343628
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۱

سیدجواد میربابایی

 

حماسه عظیم مردمی ۹ دی  ماه ۱۳۸۸  و حضورت ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی این روز تا ابد برگ زرین و افتخاری بزرگ در تاریخ کشور عزیزمان است.

در سال ۸۸ معاندین قسم خورده انقلاب اسلامی که فرصت را برای عقده گشایی و کینه ورزی های خود بر علیه نظام مناسب دیدند با بسیج تمام قوای خود در داخل و خارج از کشور  فضایی غبار آلود از فتنه و دشمنی برای مردم ایران ترسیم کردند.

پس از گذشت ۸ ماه از آشوب و فتنه گری و حمایت های استکبار جهانی از این افراد و در  میان سکوت برخی از خواص ، ناگهان ملت عاشورایی ، بصیر و ولایتمدار بساط فتنه گران را برهم چید و انقلاب اسلامی را واکسینه کرد.

عظمت و بزرگی این روز را در کلام مقام معظم رهبری بخوبی میتوان مشاهده کرد که فرمودند:

اگر صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده‌ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی  با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.

ماهیت حماسه ۹ دی  ۸۸ با دیگر روزهای تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان از تفاوت های اساسی زیادی برخوردار است و از اینرو این روز برای همیشه در مصحف تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.

روز ۹ دی ۱۳۸۸ ملت بخوبی بلوغ سیاسی خود را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند که در راه آرمانهای سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ایستاده اند و ذره ای از آنها عقب نشینی نمی کنند و پشتیبان نظام و ولایت فقیه خود هستند و خواهند بود.

همزمانی ایام فاطمیه ، اولین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین دکتر فخری زاده که همگی از پیشتازان و مدافعان ولایت بوده اند ؛ ۹ دی امسال را قابل تامل نموده است.

امید است با تاسی از منش این بزرگواران با قوی نمودن اراده خود و تکیه بر توان داخلی عبور از سد تحریم ها را رقم زده و آسایش مردم انقلابی و بصیر فراهم آورده تا  فتنه و فتنه گری های ایادی استکباری و دشمنان انقلاب اسلامی همچون گذشته ناکام شوند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=343628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر