1

وحید اگر نقشه هایش عملی می شد مرا آدم فروش نمی خواند

  • کد خبر : 54813
  • ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: شمسایی الفاظی که در شأن خودش است را به من می دهد، یادش رفته دو ماه پیش تماس گرفت و پیشنهاد داد ترابیان را محکوم کنیم.

 علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که پست خود را در کادر فنی رها کردم و از فوتسال فاصله گرفتم یاد ندارم که از عملکرد ترابیان ایرادی گرفته باشم زیرا وی زحمات زیادی برای فوتسال کشور کشیده است جایگاه ترابیان به قدری است که کسی در حد من حق اظهارنظر در مورد او را ندارد و اگر کسی از سر کین از وی انتقاد می کند، شأن ترابیان و زحمات او، زیر سوال نمی رود.
وحید با من و ترابیان مشکل فردی دارد
وی افزود: مسئولیت تمام شکست ها را پس از جام جهانی برعهده گرفتم و همواره از حمایت ترابیان قدردانی کردم و عملکرد او را حرفه ای خواندم ولی حالا شخصی که به دلیل مشکلات فردی بامن و ترابیان مشکل دارد، دلسوز او شده و به من اتهام آدم فروشی می زند. هر انسانی نقاط ضعف و قوت دارد به همین دلیل با انتقاد سازنده می توان راه را برای پیشرفت فوتسال باز کرد.

وحید اگر نقشه هایش عملی می شد مرا آدم فروش نمی خواند

صانعی در ادامه بیان داشت: شمسایی که امروز سنگ انسانیت و صداقت را به سینه می زند، دو ماه پیش با من تماس گرفت و گفت که ازترابیان انتقاد کن و عملکرد او را زیرسوال ببر به این ترتیب ناکامی های تیم ملی به ترابیان نسبت داده می شود و تو می توانی در جایگاه خود ابقا شوی پس از شنیدن صحبت های این بازیکن بدون تأمل جواب منفی دادم و دیگر با وی تماسی نداشتم شمسایی به دلیل اینکه جواب مثبت از من نشنید ناراحت شده و حالا داستان تازه ای ساخته است مطمئنم اگر به حرفهای او گوش می دادم نقشه هایش عملی می شد و آنگاه با سند من را آدم فروش می خواند.
وحید الفاظی که در وجودش است را به من نسبت می دهد

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال ادامه داد: وحید شمسایی القاب و الفاظی را به من نسبت داده که در وجودش پنهان شده اما نمی توند آنها را از خود جدا کند به این دلیل برای اثبات خوبی خود دیگران را زیر سوال می برد حرفهای او برایم بی ارزش است وحید شمسایی بی کار است توصیه می کنم اگر بازیکن خوبی است با انتخاب یک تیم خود را از سرگردانی نجات بدهد تا از روی بی حوصلگی به مردم تهمت نزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر