2

تمام گروه‌های معتقد به نظام می‌توانند در انتخابات شرکت کنند

  • کد خبر : 55313
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵

نماینده مردم شیروان گفت:‌ همه باید درک کنند مصالح و منافع کشور بالاتر و مهمتر از یک فرد یا یک گروه‌ است و اگر شخصی می‌خواهد وارد میدان شود باید این مفهوم را درک کرده، و به جمهوری اسلامی ایران پایبندی داشته باشد.

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است تمام گروه‌هایی که نظام را قبول دارند می‌توانند در انتخابات حضور یافته و به رقابت بپردازند.

عبدالرضا عزیزی گفت: ایران کشوری است که آزادی در چارچوب قانون در آن برای همگان وجود دارد، تمام گروه‌هایی که نظام را قبول دارند و مصالح دینی و ملی کشور را در نظر می‌گیرند می‌توانند در این عرصه ظاهر شده و به رقابت بپردازند.

وی با تاکید بر این که انتخابات پیش رو، انتخابات آزاد و مهمی است، خاطر نشان کرد: اگر احیانا گروه یا افرادی هم باشند که به مصالح کشور توجه نکنند قطعا توسط مردم کنار گذاشته می‌شوند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت درباره‌ی این که آیا جریان اصولگرا، اصلاح طلبان را رقیب خود می‌دانند، گفت: شخصی که وارد میدان و عرصه‌ی انتخابات می‌شود، رقیب به شمار می‌رود به عبارت بهتر یک کاندیداها پس از عبور از تمام مراحل قانونی که به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی می‌شود، برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری رقیب و مدعی است.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر