3

بعید به نظر می رسد ما به عنوان میزبان مسابقات جهانی معرفی شویم

  • کد خبر : 57788
  • ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به شرایط فدراسیون بین‌المللی کشتی (فیلا) بعید به نظر می رسد ما به عنوان میزبان مسابقات جهانی معرفی شویم.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: فدراسیون جهانی کشتی با انتشار اطلاعیه ای از کشورهای عضو خواست کرد تا در صورت تمایل برای میزبانی مسابقات جهانی، آمادگی خود را به فیلا اعلام کنند و ما نیز از آنجایی که دوست داریم میزبان مسابقات جهانی باشیم هفته گذشته آمادگی خود را رسما  اعلام کردیم.

قهرمان جهان ادامه داد: فیلا در نامه فراخوان خود اعلام کرده بود، اولویت میزبانی با کشورهایی است که بتوانند هر سه مسابقه آزاد، فرنگی و بانوان را برگزار کنند؛ به همین خاطر و با توجه به اینکه ما قادر به برگزاری رقابت های بانوان نیستیم طبیعتا بحث میزبانی احتمالی ایران در رقابت های جهانی ۲۰۱۵ تقریبا منتفی است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در مورد علت واگذاری میزبانی مسابقات جهانی به ایران در سال ۲۰۰۲ خاطرنشان کرد: چون ۲ سال قبل از مسابقات جهانی ۲۰۰۲ میزبانی این رقابت‌ها به ایران تعلق گرفت و دقیقا در همان سال بحث برگزاری همزمان مسابقات آزاد، فرنگی و بانوان مصوب شد. به همین خاطر فیلا دیگر نخواست میزبانی داده شده را از ایران پس بگیرد و ما توانستیم سال ۲۰۰۲ میلادی میزبان مسابقات قهرمانی جهان باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر