1

مهمانی مرگ خواهرزاده در خانه خاله ۸۰ ساله+تصاویر

  • کد خبر : 57871
  • ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۷

خاله ۸۰ ساله وقتی در را به روی خواهرزاده‌اش باز کرد نمی‌دانست قربانی قتلی خاموش خواهد شد.

شوک:‌ ساعت ۹:۳۰ شامگاه دوم آبان‌ماه سال‌جاری پسری در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ از ماجرای مرگ مرموز مادر ۸۰ ساله خود در خانه‌ای در خیابان حسام‌الدین خبر داد.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در محل حاضر شدند و در بررسی‌ها مشخص شد پیرزن ابتدا با روسری خفه شده و عامل جنایت برای اطمینان از مرگ قربانی ضرباتی به وی وارد کرده است.
بعد از قتل مرموز پیرزن تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه قاضی ویژه کشیک قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های نخست از قتلگاه، بازپرس قریشی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال داده شود و تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا عاملان جنایت را ردیابی کنند. بدین ترتیب پسر قربانی جنایت تحت بازجویی گرفته شد و گفت: از روز یکم آبان‌ماه هر چه با خانه مادرم تماس گرفتم جواب نمی‌داد و زمانی که موضوع را با دیگر اعضای خانواده در میان گذاشتم متوجه شدم مادرم جواب تلفن هیچ کس را نداده و نگرانش شدیم تا اینکه فردای آن روز به خانه مادرم رفته و وقتی پای در خانه گذاشتیم با جسد مادرم که روی مبل افتاده بود روبه‌رو شدم.


در گام بعدی تحقیقات، کارآگاهان پی بردند که از خانه قربانی طلا و جواهرات زن ۸۰ ساله به سرقت رفته است و بررسی‌ها نشان داد که عامل جنایت بدون شکستن درها به راحتی وارد خانه شده و بعد از به قتل رساندن صاحبخانه و با اطلاع از محل نگهداری طلاها در کمد دیواری به راحتی دست به سرقت زده است. در این مرحله از تحقیقات کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده احتمال دادند که قتل از سوی آشنای خانوادگی صورت گرفته و تجسس روی اعضای خانواده قربانی را دستور کار خود قرار دادند.
کارآگاهان در تجسس‌های پلیسی از اعضای خانواده قربانی، متوجه شدند خواهرزاده پیرزن که «محمد» نام دارد، حدود ۶ ماه است که بیکار شده و در وضعیت مالی بدی قرار دارد. در گام بعدی تحقیقات، مأموران به سراغ محمد ۳۹ ساله در قرچک ورامین رفتند اما از سوی خانواده‌اش شنیدند که وی از زمان وقوع جنایت به بهانه پیدا کردن کار در شهرشان، از تهران خارج شده و احتمال قاتل بودن «محمد» و فراری شدن وی، فرضیه قاتل بودن خواهرزاده قربانی را پررنگ‌تر کرد. با اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان خانواده «محمد» را تحت بررسی قرار داده و مشخص شد که «محمد» حدود ۶ ماه است کار نمی‌کند اما همزمان با ماجرای قتل، ۶ میلیون تومان پول در اختیار همسرش قرار داده و قصد فروش خانه‌اش را دارد. در حالی که همه شواهد و مدارک نشان از قاتل بودن «محمد» داشت، کارآگاهان در حالی که قاتل فراری بود، توانستند مخفیگاه عامل جنایت را در قرچک ورامین ردیابی کنند و بامداد چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند. «محمد» ابتدا خود را بی‌اطلاع از هرگونه ماجرای قتل دانست اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف باز کرد و به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۳ ظهر یکم آبان ماه به خانه خاله‌ام رفتم و بعد از خوردن ناهار، چون بیکار بودم و به پول نیاز داشتم، در یک فرصت مناسب خاله‌ام را خفه کردم و سپس روسری‌اش را دور گردنش انداخته و گره زدم و برای اطمینان از مرگش، با چاقوی داخل آشپزخانه، ۲ ضربه نیز به وی وارد کردم و سپس با دزدیدن النگوی داخل دستش، به سراغ کمد دیواری رفته و ۴۵۰ هزار تومان و ۲ زنجیر طلای دیگر نیز به سرقت بردم. وی در ادامه گفت: بعد از فروش طلاها، پول‌ها را به همسرم دادم و به بهانه کار از تهران خارج شدم اما پس از چند روز وقتی به تهران آمدم، در نزدیکی خانه‌ام دستگیر شدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57871

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر