0

مربی غیرهمجنس حق آموزش اسکی در پیست یاسوج ندارد

  • کد خبر : 57989
  • ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد پلیس با هرگونه رفتار خلاف شئونات اسلامی در پیست اسکی دنا خبر داد و گفت: مربی غیر همجنس حق آموزش اسکی در پیست یاسوج ندارد.

خبرگزاری فارس: مربی غیرهمجنس حق آموزش اسکی در پیست یاسوج ندارد

سرهنگ عبدالعلی عبدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در اطلاعیه‌ای هشدارهای انتظامی در خصوص استفاده شهروندان از پیست اسکی یاسوج صادر شده و بر آموزش اسکی برای مردان و زنان با استفاده از مربی همجنس تأکید شده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به شروع فصل سرما و بارش نزولات آسمانی و فعال شدن پیست اسکی دنا در شهرستان بویراحمد و همین‌طور به منظور بهره‌مندی هر چه بهتر و صحیح این موهبت الهی و طبیعی لازم است برای جلوگیری از هرگونه نابهنجاری و عمل مغایر با عرف و عفت عمومی تدابیر و پیش‌بینی لازم اتخاذ تا موجبات نارضایتی شهروندان با توجه به بافت فرهنگی استان فراهم نشود.

این مسئول ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای مصون ماندن شهروندان از هرگونه آسیب‌های اجتماعی لزوم دقت و توجه به هشدارهای پلیسی را لازم دانست.

عبدی‌پور افزود: آموزش اسکی برای مردان و زنان باید با استفاده از مربیان هم‌جنس و به صورت جداگانه برگزار شود.

وی بیان داشت: پلیس نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی‌های لازم را برای جلوگیری از هرگونه مشکلی انجام خواهد داد و در محل پیست به صورت تبلیغاتی هشدار‌های لازم داده خواهد شد.

این مسئول برقراری نظم و امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز این سخن که ورزشکاران ملزم به استفاده از پوشش‌های مناسب هستند، عنوان کرد: از پخش هرگونه موسیقی غیرمجاز در پیست اسکی جلوگیری خواهد شد.

عبدی‌پور ادامه داد: متصدیان تورها و مسئولان پیست اسکی و اماکن پذیرایی در پیست به منظور تعامل با نیروی انتظامی باید همکاری لازم را با پلیس برای اجرای قانون داشته باشند.

وی استفاده از لباس و پوشش مناسب و خودداری از تردد با لباس اسکی در سطح شهر توسط بانوان را خواستار شد و گفت: همه این هشدارها برای مصون ماندن افراد جامعه از خطرات احتمالی است که آن‌ها را تهدید می‌کند.

این مسئول ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پلیس یاور مردم در همه بحران‌ها و مواجهه با معضلات است، گفت: اگر پیشگیری در این خصوص صورت گیرد به حتم هزینه کمتری را برای مردم و پلیس در بر خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57989

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر