2

اظهارات عجیب کی‌روش درباره برگزاری لیگ

  • کد خبر : 58610
  • ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

در حالی که برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ و فشردگی این مسابقات صدای اعتراض بسیاری را به هوا بلند کرده کفاشیان می‌گوید کی‌روش معتقد است لیگ را می‌توان همیشه برگزار کرد اما جام جهانی همیشه نیست!

علی کفاشیان درباره جلسه شب گذشته‌اش با کارلوس کی‌روش گفت: دیشب با کی‌روش جلسه‌ای داشتم و درباره موارد مختلف بحث کردیم و مقرر شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از تیم ملی حمایت کنند تا برنامه‌های کادرفنی به خوبی اجرا شود. کی‌روش هم نظراتش را بیان کرد و گفت که لیگ برتر همیشه می‌تواند برگزار شود اما جام جهانی همیشه نیست و چهار سال یک بار است. همچنین قرار شد هفته آینده جلسه ای با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی و کارلوس کی روش، مهدی تاج و علی کاظمی برگزار شود تا برنامه‌های تیم ملی در آن اجرایی شود و زمینه موفقیت تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی فراهم شود.

کفاشیان درباره انتخابات چهارمحال و بختیاری هم گفت: امروز انتخابات هیات فوتبال استان چهارمحال بختیاری در فضایی بسیار خوب برگزار شد و پس از اینکه به مرحله دوم رسید، سعید زارع در مرحله دوم با ۱۴ رای برای چهارسال رئیس هیات فوتبال استان چهارمحال بختیاری شد. ایشان ۴ سال دبیرهیات فوتبال در دوران غلامی رئیس قبلی هیات فوتبال بود و فردی فوتبالی است که مطمئنا می‌تواند برای فوتبال استان مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه گفت: پس از انتخابات از باشگاه دسته سومی نبرد شهرکرد بازدید کردم که تیم بسیار خوبی است و امیدوار است که بتواند با تلاش به لیگ دسته دوم صعود کند. سپس با استاندار ملاقاتی داشتیم که ایشان هم فردی علاقه مند به فوتبال بود و بسیار مشتاق بود که در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان چهارمحال بختیاری، در سطح لیگ برتر و لیگ یک تیم داشته باشد. استاندار قول همکاری را در همه زمینه ها داد و همچنین با توجه به اختلاف سطح استان با دریا، محل مناسبی برای برگزاری اردوهای داخلی تیم های ملی مختلف است و می تواند برای اردوهای داخلی تیم ملی مکان مناسبی باشد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر