1

در خصوص آدم‌هایی که عقبه نداشته و خاک فوتبال را نخورده‌اند حرفی ندارم

  • کد خبر : 59190
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه عملکردش در دربی‌ها قابل قبول بوده است گفت: اینها چیزهایی است که نباید به آنها پرداخت و همه چیز دست خدا است.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت تیمش بعد از دیدار مقابل ملوان اظهار داشت: به اعتقاد من ملوانی‌ها نسبت به بازی که در آزادی انجام دادند خیلی بهتر بودند ولی در مجموع از امروز تمرکزمان برای بازی با پرسپولیس است.

وی تاکید کرد: با شناختی که از یحیی گل‌محمدی دارم و تفکراتی که در ذهن خودم وجود دارد برای یک بازی صددرصد هجومی به زمین می‌رویم و تنها به فکر سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه عملکردش در دربی‌ها قابل قبول بوده است گفت: اینها چیزهایی است که نباید به آنها پرداخت و همه چیز دست خدا است.

قلعه‌نویی در خصوص اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس و واکنش‌های او در چند روز گذشته گفت: من کاری به این آدم ها ندارم چون باید در خصوص کسانی حرف بزنیم که عقبه داشته باشند. من در مورد اشخاصی صحبت  می‌کنم که خاک فوتبال را خورده باشند و با شکست‌ها گریه و با پیروزی‌ها در کنار مردم خندیده باشند. حال از داستان هایی استفاده شده که برخی‌ها پست گرفته‌اند و این حرف ها را می‌زنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: دیشب در بازی با ملوان یکی از دوستان را دیدم که ۳۰ سال بوقچی ملوان انزلی است. این آدم از جنس فوتبال است نه اینکه یک نفر از طریق رفاقت با یک مدیر عامل در یک پست بنشیند و در آن جا بخواهد علیه دیگران صحبت کند. من در خصوص این آدم ها حرفی ندارم که بزنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59190

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر