3

طرح اولیه مناظره‌های انتخاباتی آماده است

  • کد خبر : 60754
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷

درصورت تایید شورای قانونی تبلیغات، در آستانه انتخابات ۹۲ باز هم مناظره‌های انتخاباتی از تلویزیون پخش خواهد شد.

عزت الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما در پایان مراسم اختتامیه‌ دومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم در جمع خبرنگاران به  پرسشی مبنی بر اینکه آیا مناظره‌ها به پخش می‌رسند و تکلیف آنها روشن شده است یا نه؟

پاسخ داد و گفت: معتقدیم که گفت‌وگوهای دوطرفه و یا چندجانبه بین نامزدها یا طرفداران نامزدها می‌تواند به روشن‌تر شدن فضای انتخاباتی به ویژه برنامه‌های نامزدها و ایجاد شور و حس و حال بهتر برای انتخابات مفید باشد.

وی ادامه داد: در این راستا طرح‌های اولیه‌ی برگزاری مناظره تلویزیونی آماده شده است. منتهی تا حد زیادی طراحی مناظره به تعداد نامزدها بستگی دارد؛ به دلیل اینکه هر نامزدی که اضافه می‌شود، این تعداد به صورت تساعدی بالا می‌رود؛ البته یکی دو جین از آنها اعلام شده‌اند که اگر این گونه شود طراحی برای مناظره به معنای خاص آن که گفت‌وگوی دو جانبه و یا چند جانبه باشد یک مقدار باید دقیق‌تر برنامه‌ریزی شود و همچنین زمان و فضای مناسب برای ارائه آن مهیا شود.

رییس رسانه ملی همچنین با بیان اینکه نظر رسانه ملی به برگزاری مناظره‌های تلویزیونی مثبت است، گفت: نهایتا تصویب همه‌ اینها در شورای قانونی تبلیغات که زیر نظر وزیر کشور است باید به تصویب برسد و پس از تصویب عملیاتی خواهد شد.

بحث‌های مربوط به آغاز تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی از دیگر مواردی بود که رییس سازمان صدا و سیما درباره‌ی آن توضیح داد. ضرغامی در این زمینه گفت: ویژه برنامه‌های مخصوص انتخابات هم در صدا، هم در سیما و هم در شبکه‌های استانی در حال تولید است و از اسفند ماه آغاز می‌شود. در تعطیلات عید هم ادامه خواهد داشت و پس از تعطیلات با حجم بیشتر در یک جدول دقیق‌تر و توزیع مناسب با رویکردها، اهداف و ساختار مختلف تا روز انتخابات عملیاتی خواهد شد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر