2

نتایج آزمون استخدامی استانداری امروز اعلام می‎شود

  • کد خبر : 60981
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵

معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج آزمون استخدامی استانداری این استان امروز اعلام می‎شود.

حسین نافیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که در تاریخ ۲۶ خردادماه سال‌جاری برگزار شد، امروز اعلام می‎شود.

وی افزود: این آزمون در راستای نیاز پست‌های بلاتصدی در ۱۷ دستگاه اجرایی استان از محل سهمیه برنامه پنجم به‌منظور تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه‌ای مناطق کمتر توسعه یافته استان است.

نافیان با اشاره به سهمیه ۲۵ درصدی خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: ۴۹ نفر از ۱۹۹ نفر در راستای قانون بند «و» و ماده ۴۴ سهمیه ۲۵ درصد خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان و سهمیه بنیاد شهید به دستگاه‌ها معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نتایج امروز رأس ساعت ۱۶ بر روی سایت استانداری قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: این نتایج سه برابر ظرفیت افزون بر ۴۳۸ نفر اعلام می‎شود.

وی تصریح کرد: این نتایج اولیه استخدامی است، افراد حتما باید حدنصاب نمره عمومی ۶۰ درصدی را کسب کنند،  بر همین اساس نمره اختصاصی داوطلب سه برابر ظرفیت اعلام شده و سپس پذیرفته شدگان وارد مراحل مصاحبه شده و در اعلام نتیجه نهایی که پس از رسیدگی به اعتراضات است ۷۰ درصد نمره اختصاصی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه داوطلب مدنظر قرار گرفته است.

نافیان با اشاره به فرصت اعلام اعتراضات، گفت: از تاریخ چهاردهم بهمن ماه متقاضیان فرصت اعلام اعتراض دارند.

وی با اشاره به برخی از دلایل تأخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی، گفت: تأخیر در سیاست‌گذاری از سوی معاونت توسعه رئیس جمهور در واگذاری استخدام افراد به استانداری، تأخیر در پرداخت اعتبار به استان‌ها، انجام مراحل از نشر آگهی تا استخراج نمرات تا اعلام سه برابر ظرفیت، بررسی وضعیت و تأیید بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شرکت کننده از جمله دلایل تأخیر است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60981

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر