1

حاکمیت مردم هدیه دهه فجر است

  • کد خبر : 61153
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فجر نهایی انقلاب اسلامی ایران ظهور امام عصر(عج) است.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی لحظاتی پیش در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و مسئولان کشوری و لشکری در حرم مطهر امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: دهه فجر دهه حاکمیت دین، دهه حکومت الله بر این سرزمین و دهه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با برگزاری مراسم آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) عنوان کرد:برگزاری این مراسم در کنار حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این معنا است که ما زنده‌ایم و تا ابد امام بزرگمان را از یاد نمی‌بریم.

وی در ادامه با بیان اینکه امام راحل حاکمیت دین و مردم و آزادی را برای این ملت به ارمغان آورد، بیان داشت: فجر نهایی این انقلاب ظهور امام عصر(عج) است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دلایل بزرگداشت ایام‌الله فجر گفت: بعد از گذشت سالیان از این ملت که حاکمانش در پی دین‌زدایی از این کشور بودند، دهه مبارک فجر هدیه‌ای به ملت داد و خداوند کلمه کفار را زمین زد و کلمه الله را به اهتزار در آورد. آیت‌الله خاتمی دهه فجر را دهه استقلال یک ملت و دهه نابودی دشمنانش خواند و تاکید کرد: دشمن بعد از گذشت ۳۴ سال به دلیل اینکه ما پایبند به دین هستیم مدام دشمنی می‌کند و این دشمنی را ادامه می‌دهد اما به فضل خدا ما ایستاده‌ایم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همه دشمنی‌ها با ایران اسلامی است، گفت: دشمنان نظام می‌خواهند دین در این منطقه حاکم نباشد ولی به یاری خدا شما مردم غیور مصمم هستید تا ظهور حضرت بقیه الله(عج) پرچم دین را در این کشور در اهتزار نگه دارید.

حاکمیت مردم هدیه دهه فجر است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دهه فجر؛ دهه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است، عنوان کرد: نسل دوم و سوم انقلاب بدانند مردم که صاحبان یک کشور هستند در ۵۷ سال حکومت سیاه پهلوی پدر و پسر و پیش از آن حکومت قاجار، کمترین اجر و قربی را هم نداشتند و بیگانگان همه کاره بودند اما به برکت دهه مبارک فجر این خانه در دست صاحبانش که شما مردم هستید، قرار گرفت.

وی در ادامه حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را هدیه دهه فجر به مردم دانست و گفت: حضور ۳۰ مرتبه مردم پای صندوق‌های رای در طول ۳۴ سال مظهر حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مردم در ۳۰ انتخابات گذشته با شکوه و عظمت در صحنه حضور یافته و سرنوشت خود را رقم زدند در خرداد ماه آینده نیز با حضور پرشور پای صندوق‌های رای علی‌رغم رقم زدن سرنوشت خود بار دیگر دشمنان نظام را مات و مبهوت می‌کنند.

دهه فجر؛ دهه استقلال ایران اسلامی است

امام جمعه موقت تهران گفت: دهه فجر؛ دهه استقلال ایران اسلامی است نداشتن کمترین سلطه بیگانگان بر کشور اسلامی منطق قرآن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سلطه‌گری استکبار بر ایران در دوران سیاه پهلوی عنوان کرد: در دوران حکومت سیاه پهلوی بیگانگان همه کاره بودند و سرنوشت کشور در دست انگلیسی‌ها بود.

وی در ادامه کودتای ۲۸ مرداد را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: پهلوی‌ها پس از کودتای ۲۸ مرداد کشور را تحویل آمریکایی‌ها دادند و آنها همه کاره این کشور بودند و در دوران سیاه پهلوی پدر و پسر،‌ پستی نبود که از آمریکایی‌ها دریغ شود.

امام جمعه موقت تهران دین‌ ستیزی، استقلال ستیزی، اخلاق و عفت ستیزی را از ماموریت‌های سلسله پهلوی در کشور برشمرد و تاکید کرد: سلسله پهلوی ایران را به جهنمی برای آزادی‌خواهان مبدل کرده بودند و چه دوران تاریکی توسط حاکمان دیکتاتور بر ملت ایران گذشت که با کلام نمی‌توان عمق جنایات آنها را بیان کرد.

دهه فجر؛ دهه بصیرت و بیعت با ولایت است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دهه فجر، دهه بصیرت ملت ایران و بیعت با ولایت است و ۲۲ بهمن ۵۷ تجلی ولایت‌مداری ملت ایران است.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: به خیابان آمدن مردم به امر امام خمینی (ره) و تنظیم کردن مواضع سیاسی خود،تظاهرات و اعتصاب‌های خود با اوامر امام مظهر ولایت‌مداری مردم غیور ایران اسلامی است.

این گزارش حاکی است، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در تهران در ساعت ۹:۳۳ صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مسئولان عالی‎رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت‌های برجسته نظام در مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز و هم‌‌اکنون در حال برگزاری است.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با پخش صدای فرود هواپیمای حامل حضرت امام(ره) به یاد سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی با شور و حال وصف ناشدنی میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شکن تاریخ و سر دادن سرود «الله اکبر خمینی رهبر» و «این بانگ آزادی» است میان طنین شعار الله‌اکبر شرکت‌کنندگان آغاز شد.

گلباران مسیر حرکت امام راحل در سال ۵۷، توسط بالگردهای نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی و از آنجا تا بهشت زهرا(س) و استقرار در حرم مطهر امام راحل، رژه موتور سواران در طول مسیر حرکت تاریخی امام خمینی(ره) در سال ۵۷ و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر