2

سه خواننده موسیقی پاپ در جشنواره فجر

  • کد خبر : 61348
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶

سه خواننده موسیقی پاپ رضا یزدانی، بهنام صفوی و محمد علیزاده به جمع سایر خوانندگان موسیقی پاپ پیوستند و قرارست در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجرای برنامه داشته باشند.

سه خواننده موسیقی پاپ رضا یزدانی، بهنام صفوی و محمد علیزاده به جمع سایر خوانندگان موسیقی پاپ پیوستند و قرارست در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجرای برنامه داشته باشند.

سه خواننده موسیقی پاپ رضا یزدانی، بهنام صفوی و محمد علیزاده به جمع خوانندگان موسیقی پاپ پیوستند و قرارست در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در کنار احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، مازیار فلاحی و محسن یگانه در برج میلاد و در دو سانس روی صحنه روند.

امسال هم مانند سال گذشته برج میلاد میزبان علاقه مندان به موسیقی پاپ است به طوری که در ۲۵ بهمن ماه احسان خواجه امیری در  دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، ۲۶ بهمن رضا یزدانی در ساعت ۱۸:۳۰، بابک جهانبخش در ساعت ۲۱:۳۰ و در روز ۲۷ بهمن فرزاد فرزین در دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه می پردازند.

درچهارمین روز از جشنواره یعنی ۲۸ بهمن ماه بهنام صفوی در ساعت ۱۸:۳۰، محمد علیزاده ۲۱:۳۰، در روز ۲۹ بهمن ماه سیروان خسروی در ساعت ۱۸:۳۰ و مازیار فلاحی در ساعت ۲۱:۳۰ و در روز آخر اجرای صحنه ای جشنواره محسن یگانه در دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه می پردازند.

همچنین فروش فروش بلیت های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۴ به صورت اینترنتی و گیشه ای آغاز می شود.

به این ترتیب علاقه می توانند بلیت های خود را به صورت اینترنتی از سایت سی گذر به نشانی اینترنتی  www.sigozar.comو همچنین مراکز فروشی همچون سورنا، اکسیر نوین، دل پخش ، دنیا ، آوای باران ، دارینوش، موزیک گالری، تالار وحدت ، پرشیا، کافه کهن،پاز، سیاه سفید، هرمس خریداری کنند.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۵ بهمن ماه لغایت ۱ اسفندماه به دبیری حسن ریاحی در تهران و ۴ استان ایران برگزار می‌شود.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر