2

تا زمانی محترمید که در خط ولایت باشید

  • کد خبر : 61812
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

دانشجویان بسیجی ۱۳۳ دانشگاه طی بیانیه‌ای با توجه به شرایط حساس کشور به مسئولان اخطار دادند که هیچ عمل مخالف با مواضع رهبری را تحمل نکرده و یادآور شدند مسئولان تا زمانی محترمند که در خط انقلاب و ولایت قدم بردارند.

خبرگزاری فارس: اخطار دانشجویان 133 دانشگاه استان فارس به مسئولان/ تا زمانی محترمید که در خط ولایت باشید

۱۳۳ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان فارس طی بیانیه‌ای با توجه به شرایط حساس کشور به مسئولان اخطار دادند که هیچ عمل مخالف با مواضع رهبری را تحمل نکرده و یادآور شدند مسئولان تا زمانی محترمند که در خط انقلاب و ولایت قدم بردارند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در صحن مجلس شورای اسلامی اتفاقی رخ داد که دل‌های تمامی دلدادگان به امام، انقلاب، رهبرعظیم الشان و شهدا را خون کرد.

اتفاقی که نشان داد عده‌ای از مسئولان بدون توجه به آرمان‌ها و اهداف مردم شریف ایران حاضرند برای تثبیت قدرت خود فرامین امام(ره) و رهبری عزیز را نادیده بگیرند و خون به دل ملت و صدها هزار شهید کنند و فراموش کردند که: ((و ما الحیوه الدنیا الا متع الغرور)).

ما دانشجویان بسیجی به نوبه خود تاسف می‌خوریم که عده‌ای شرایط کشور را درک نکرده و گمان کرده‌اند که مملکت ارث پدریشان است که با گروکشی از یکدیگر برای تصاحب آن به حق و ناحق تلاش می‌کنند.

مسئولانی که تمامی حیات سیاسی خود را مدیون رهبر انقلاب و مردم هستند فرمایشات ایشان و حقوق ملت را نادیده گرفته و هر روز به بهانه‌ای کشور را با بحران مواجه می‌کنند.

مجلس شورای اسلامی که طرح نظارت بر نمایندگان را به حال خود واگذار کرده و ادعای دغدغه مندی‌اش برای معیشت مردم گوش فلک را کر کرده هر روز با مطرح کردن طرح‌های مختلف سیاسی و استیضاح وزیر در روزهای پایانی دولت که چیزی جز لجبازی‌های بچه گانه و دشمن شاد کن نیست به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حفظ وحدت و همدلی پشت پازده و طرح‌هایش را به چکشی برای کوبیدن دولت تبدیل کرده،از طرف دیگر دولت هم که روی کار آمدنش را مدیون گفتمان مطرح شده از سوی رهبر انقلاب است صحن مجلس را با دادگاه اشتباه گرفته و بر آتش جنگ روشن شده نفت می‌ریزد و حاضر نیست به خاطر مصالح کشور اندکی از مواضع حق یا نا حق خود پا پس بکشد.

آقای رئیس جمهور!حتی اگر حق هم با شما باشد مجلس دادگاه نیست و همچنین ولایت مداری ایجاب می‌کرد این موضوع را تبدیل به جنجال و اختلاف در کشور نکنید.

باید پرسید ای آقایان سیاسی آیا سخنان رهبر انقلاب را نمی‌شنوید یا خود را به کرگوشی زده‌اید؟! که اینچنین نسبت به صحبت‌های یادگار امام و شهدا(ولایت فقیه) بی تفاوت هستید.

آیا این مایه ننگ نیست که مسئولان شرایط فعلی کشور و جهان را درک نکرده و چنان بر طبل اختلاف می‌کوبند که صدایش تلویزیون‌ها و رسانه‌های  بیگانه و ضد انقلاب را به خوش رقصی واداشته است!

مگر نه این که امام خامنه‌ای(روحی له قداه) فرمودند: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است.آیا متوجه چنین اقدامات خائنانه‌ای نیستند؟

آیا صدای شادی دشمن به گوشتان نمی‌رسد؟

ما دانشجویان با توجه به شرایط حساس کشور و تذکرات مکرر رهبر انقلاب بر خود فرض می‌دانیم که به مسئولان کشور علل الخصوص نمایندگان و رئیس مجلس و همچنین دولت و رئیس دولت اخطار دهیم که هیچ عمل مخالف با مواضع ولی امر مسلمین و اهداف انقلاب را تحمل نکرده و یادآور می‌شویم هر کس تا زمانی محترم است که در خط انقلاب و ولایت قدم بردارد نه اینکه خوراک رسانه‌های بیگانه شوند و صدایشان آهنگی برای یاوه گویی‌های دشمنان قسم خورده نظام شود.

بنابراین ضمن انزجار از اینگونه اقدامات بی جای مسئولانی که حاضر نیستند به خاطر مردم پا بر روی قدرت طلبی و نفسانیت خود بگذارند از محضر امام و شهدا،رهبر انقلاب و مردم پوزش می‌طلبیم که مسئولین امر اینچنین باعث سرافنکدگی شدند و یادآور می‌شویم ضمن اینکه اقدامات مشکوک مجلس و بعضی نمایندگان خاص که ردپایشان در طرح سوال از رئیس جمهور، عدم پیگیری طرح نظارت بر مجلس و… دیده می‌شود را فراموش نکرده‌ایم به دولت یادآوری می‌کنیم که کشور میدان جنگ نیست که هر روز آتش توپخانه را به سمتی بگیرد و شلیک کند و مجددا برای اینکه کسانی که خود را به نادانی و جهل زده‌اند سخنان امام خامنه ای(حفظه ا…) را تکرار می‌کنیم که: از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده است تا شاید این‌بار کمی به غیرتشان بر بخورد و به خود بیایند و بدانند در نظامی مسئولیت گرفته‌اند که حاصل خون هزاران شهید است.                                                                                                            والعاقبه للمتقین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61812

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر