1

اختصاصی/سوریه حمله هوایی اسرائیل را بی پاسخ نگذارد

  • کد خبر : 62185
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

حمله هوایی اسرائیل به سوریه، تجاوز آشکار اسراییل به خاک سوریه است و مسئولان سوریه حتما باید مقابله به مثل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله هوایی اسراییل به سوریه، گفت: حمله هوایی اسرائیل به سوریه، تجاوز آشکار اسراییل به خاک سوریه است و مسئولان سوریه حتما باید مقابله به مثل کنند.
ابراهیم آقا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق حمله هوایی به خاک سوریه را تجاوز آشکار اسرائیل دانست و افزود: پذیرفتن این تهاجم و سکوت در برابر حمله اسراییل از سوی سوریه، پذیرفتن تجاوز و زور است و سران سوریه نباید در برابر این گستاخی ساکت بنشینند.
نماینده مردم خ رم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که از حقوق بشر و مقابله با جنگ‌افروزی‌ها حرف می‌زنند، کر و کور شده اند و این تهاجم و تجاوز آشکار را نادیده گرفته‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، با چراغ سبز و حمایت آمریکا و اروپا و رضایتمندی مرتجعین منطقه انجام شده است، همان هایی که خواستند حکومت سوریه را به دست مردم سوریه سرنگون کنند ولی نتوانستند.
وی با تاکید بر اینکه حامیان رژیم صهیونیستی با شیوه های مختلف نتوانستند دولت اسد را سرنگون کنند لذا به جنگ هوایی روی آوردند افزود: جنگ افروزان منطقه با شیوه های مختلف از جمله کمک مزدوران و اجیرشدگان تلاش کردند دولت سوریه را به سراشیبی بکشانند ولی موفق نشدند بنابراین به واسطه حمله هوایی، عقده‌گشایی کردند.
این نماینده مردم در مجلس نهم بیان داشت: در موقعیتی که سوریه شرایط بحرانی را می گذراند، آمریکا و اروپا، اسراییل را تهییج به حمله نظامی علیه سوریه می کنند، بنابراین معتقدم سوریه باید در مقابل این حمله هوایی، مقابله به مثل کند و رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نگذارد.
آقا محمدی اظهار کرد: مقابله به مثل سوریه، آغاز گر جنگ پر هزینه‌ای است که اسرائیل باید هزینه‌اش را بپردازد و پاسخگوی جنگ احتمالی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حمایت ایران از سوریه در جنگ احتمالی علیه اسرائیل تاکید کرد: به طور یقین همه کشورهای مسلمان به طور تمام قد از سوریه حمایت خواهند کرد و وی را در این جنگ، تنها نخواهند گذاشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62185

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر