1

مذاکره ، توطئه جدیدی که آمریکایی ها می خواهند

  • کد خبر : 62338
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰:۳۶

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای در آستانه سی و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران «وحدت» را بر پایه آموزه های امام (ره) و رهبری، رمز بقا و پیروزی انقلاب خوانده و اتفاقات روزهای اخیر را باعث رنجش خاطر رهبری عنوان کرده است.

متن این بیانیه بدین شرح است: انقلاب اسلامی چون رودی خروشان جاری است و امروز روزی است که ملت اسلام ندای انقلاب و خاطره ۲۲ بهمن ۵۸ را رساتر از همیشه فریاد می زند و راه ملت ایران در جای جای جهان اسلام نصب العین خود قرار می دهد.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از استبداد و استکبار جهانی که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت فرهنگیف اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را مضمحل ساخته وبه فراموشی سپرده بودند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام شکوهمند  و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تاکید می کنم که به یمن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنموده های عزتمند و حکیمانه بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در سالهای پر تلاطم قبل و بعد از پیروزی، ملت ایران صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده است که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص نظام سلطه را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

بر همین اساس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی لازم می داند چند نکته را مورد توجه قرار دهد.

۱- آنگونه که از امام ورهبر فرزانه وحکیم انقلاب آموختیم وحدت رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است. وحدت این است که در تبعیت از منویات ورهنمودهای مقام معظم رهبری مجال از تفرقه افکنی بیگانگان بگیریم. در سایه امامت و ولایت صراط مستقیم جهوری اسلامی را بپیماییم و جز در مقابل ولایت الهی برای کسی سر خم نکنیم.

برخلاف رویه رهبری و عموم مردم با کمال تاسف باید گفت که در میان بعضی مسئولین وجریان های مختلف سیاسی که خود را مدعی دلبستگی به انقلاب می دانند به جای اصل بودن وحدت، تفرقه افکنانه میدان داری می کنند. حرکات زشت ناپسندی که این روزها بیش از همه در میان سران قوا و مسئولین قوا مشاهده می شود برخلاف تمام آموزه های مکتب اسلام و رهبری است. آیا مسئولیتی که تا این درجه وجایگاه مورد اقبال نظام مردم ونظام بودند بایستی با اختلاف تهمت و افترا نسبت به یکدیگر اینگونه چوب حراج به وحدت و اعتماد عمومی بزنند؟ اتفاق زشت و ناپسند روزهای اخیر موجب رنجش رهبری است حزب الله و جریانهای مقاومت درمنطقه و آزادیخواهان جهانی شده که به ۳۴ سال تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی چون الگویی گرانقدر می نگرند و از آن طرف مشاهده رسانه های استکباری نشان می دهد که خوشحالی وسوت و کف حاکمان کاخ سیاه و سرکردگان رژیم صهیونیستی فراتر از تصور برخی مسئولین که هتاکی  و تفرقه افکنی را موجه می دانند حرکتی در جدول طراحی شده دشمن است.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن تاکید  مجدد بر وحدت نیروهای انقلاب و مسئولین همه فعالان سیاسی و مسئولین قوا را به اخلاق اسلامی و رعایت حریم های اخلاقی دعوت می کند.

۲- بر کسی پوشیده نیست که مردم انی روزها با مشکلات جدی در عرصه اقتصادی مواجه هستند لیکن هوشیارانه نیز بر این تاکید دارند که درهیچ مقطعی از تاریخ به اندازه مقطع انقلاب اسلامی به ایران و ملت بزرگ و شریف آن و جهان اسلام خدمت نشده است. ضرورت دارد یادآور شویم که علی رغم تحریم های شدید و غلیظ استکبار  جهانی تحمیل جنگ و خسارتهای عظیم ناشی از آن و… در سالهای پس از پیروزی انقلاب علاوه بر خودکفایی در بسیاری از بخش های اقتصادی و نیز تامین زیر ساختها از مادی گرفته تا نیروی انسانی موردنیاز –درحالیکه تا پیش از انقلاب اسلامی دهها هزار خارجی اعم از مهندس، پزشک، کارگر، ماهر، تکنیسین و مدیر اقتصادی در کشور  حضور داشتند-

اکنون با تکیه بر استعداد  تلاش جوانان مستعد وپویای کشورمان شاهد آن هستیم که پیشرفت انقلاب اسلامی هرچند با سنگ اندازی برخی غافلان داخلی و نظام سلطه مواجه است اما رو به جلو و از هم اکنون بارقه های امید آن برای حضور با اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی را نوید می دهد.

ملت بزرگ ایران با پشتوانه فرهنگ عظیم اسلام و ۳۴ سال مقاومت و ایستادگی بر روی اصول و ارزشها و تحمل رنجها و سختی های فراوان شاهد پیشرفتهای عظیم کشور می باشد و شاهد افول نظام سلطه وشاهدشکل گیری رفتارهای جنایتکارانه دشمنان خود و به نیکی درک می کند که در پیچ تاریخی قرار دارد و گذراز این پیچ تاریخی با وحدت و مقاومت تبعیت از رهبری حاصل خواهدشد.

اکنون جمهوری اسلامی ایران تنها کشور منطقه است از توان بومی پرتاب وساخت ماهواره دارای اهداف مختلف برخوردار است وبه مرور زمان حیطه عمل خود دراین زمینه راگسترش می دهد. علاوه بر این موارد که نیاز به دانش و فناوری های برتر دارد کشور ما در زمینه فناروی های ساخت صنایع مصرفی و ملزومات زندگی نیز پیشرفت خوبی داشته است.

۳- نقش ولایت فقیه در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی در راهبری و جلوگیری از انحرافات و توطئه ها کاملا بر همه آشکار است. در حقیقت ولایت فقیه به عنوان نماد اسلامیت نظام و ضامن بقا و مصونیت آن از خطرات و انحرافات احتمالی و بحرانهای پیش رو بوده و هست. و از طرفی پاسدار مردم سالاری و حقوق اساسی مردم ومبارزه با هر گونه خودسری و دیکتاتوری می باشد و از طرف دیگر ولایت فقیه نماد قدرت الهی و قدرت و اراده ملت ایران درمقابل ظالمان و ستمگران واستکبار  جهانی است. بی تردید بدون این ستون اصلی و رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ادامه حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ترسیم شده امکان ناپذیر نمی باشد. رهبری هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم رهبری به خوب ترسیم کننده نقش و جایگاه ولایت فقیه در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه مسیر پرخطر آن است که بر کسی پوشیده نیست.

۴- ملت بزرگ ایران با اتکا به اسلام و فرهنگ غنی خود بصیرت و هوشیاری دریافته که دشمنان شکست خورده انقلاب پس از انتخابات ۸۸ این بار بنا دارند که فتنه جدیدی پیش از انتخابات شکل دهند و در این فتنه جدید نقش فتنه گران گذشته و جریان انحراف را درسامان دادن به اختلافات داخلی ایجاد جو متشنج و بی ثباتی تحریک قومیتی بالا بردن مطالبات مردم شایعه سازی و شایعه پراکنی علمیات روانی و دوقطب سازی جامعه به فقیر و غنی به اشرافیت وسرمایه داری به محرومین و مستضعفین و ترسیم صحنه جامعه به سیاه و سفید و دیو و دلبر تعریف کرده اند و قطعا این توطئه با حضور پر شور عظیم مردم در راهپیمایی و  جشن بزرگ انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن نقش بر آب خواهد شد.

۵- با آنکه حدود سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و علی رغم تحولات عمده ای که در این فاصله در جغرافیای سیاسی جهان و منطقه و ایران به وقوع پیوسته است و مسیر رو به پیشرفت ملت ایران کاملا مشهود است لیکن حاکمان کاخ سیاه همچنان بر ادامه سیاستهای خصمانه خویش با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران اصرار می ورزند و دست ازهجمه و توطئه علیه جمهوری اسلامی و مردم انقلابی ایران بر نمی دارند و هر روز ترفندی جدید علیه این کشور را برپا می کنند.

در بحث مذاکره توطئه جدیدی که امریکایی ها بدون رعایت حقوق قانونی ملت ایران به اصطلاح به بهانه فشار اقتصادی و تحریم ها می خواهند بگویند که ما فشار اقتصادی می آوریم تا شما تسلیم شوید.

دراین میان گروهها و افرادی که در جریان خط سازش هستند سعی دارند تا مذاکره و ارتباط با امریکا را عادی سازی نمایند و چهره دیگری از نظام سلطه بنمایانند. اینک باید درمقابل پرسشها و تضادهای نظام لیبرال سرمایه داری روشنگری کرد. البته همایش عظیم ملی مردم ایران درروز ۲۲ بهمن امسال برصحت خط مقاومت و پایداری گواهی خواهد داد که مردم هیچگاه با مشی سلطه گری و وحشی گری امریکا تعامل نخواهد داشت و در جهت نابودی آن تمام ظرفیت خود را به کارخواهد گرفت.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان ضمن دعوت مجدد مسئولین به اخلاق اسلامی و وحدت ذیل رهنمودهای رهبر خردمند انقلاب و گرامیداشت ایام پر سرور دهه فجر همراه با امت حزب الله در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن حضوری دشمن شکن خواهد داشت. انشاءالله

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62338

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. در این مورد که قبول یا عدم قبول مزاکره با آمریکا میباشدچون پای حیثیت نظام و ارزشهای آن که اینهمه شهید داده شده و سختیهای فراوان مردم تحمل کردن مسئولان و مردم باید مطیع فرامین رهبری باشند و از هر گونه سخن و عمل دشمن پسند خودداری کنند.ما اینهمه سختی نکشیدیم که به راحتی بدون بدست آوردن چیزی کوتاه بیایم.قطعا حضرت آقا مصالح نظام و مردمو بهتر از هر کسی میدونن.

  2. انسانها همیشه درمعرض امتحان قرار دارند جریانات امسال آشفتگی اقتصادی فشار اقتصادی
    باعث نشود که مادرراهپیمایی ۲۲بهمن شرکت نکنیم این هم امتحان دیگری است
    اگرکوتاهی کنی شهداءراجواب چه داری بدهی؟/؟؟بگی شما جان شیرینتان رادادید
    من بخاطرگرانی برنج وماشین نیامدم!!!!!!!!!!!!

  3. سلام : برنج کیلویی ۶۰۰۰ تومان خوردن وفکر نکردن واقعا جای تاسف دارد . آدمهای حسابی آخر مذاکره هم ترس دارد .که به آن توطئه قلمداد می کنید .واقعا جالب است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر