1

برخی دوستان انقلابی نیز نامهربانی می‌کنند

  • کد خبر : 62346
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۸:۰۰

امروز نیز پس از سی و چهار سال که در سخت‌ترین تحریم‌های دشمنان قرار داریم و دوستان داخل انقلابی نیز نامهربانی می‌کنند

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری چهارشنبه شب در همایش نقش حوزه و مرجعیت در پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال‌ها یکی پس از دیگری سپری می‌شود و گویا دیروز بود که طلاب و فضلای فیضیه یکی از پرشورترین حماسه‌های تاریخ را رقم زدند.

وی با تاکید بر اینکه فریاد اسلام‌خواهی طلاب فیضیه بر دستگاه جبار و طاغوت پهلوی در این فضا طنین انداز بود، تصریح کرد: فیضیه شاهد فریاد رسای قائد فقید و رهبر بزرگ ما، یعنی امام خمینی(ره) بود.

*طاغوتیان به زباله‌دان تاریخ رفتند

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در دوران ستم‌شاهی طاغوتیان و چپاول‌گران وابسته به اهریمنان، چنگال‌های خود را به سمت مردم دراز کرده بودند تا امنیت، اقتصاد، حیثیت، عزت، اقتدار، دین، مرجعیت، روحانیت و کرامت را بگیرند.

وی اضافه کرد: کسی که دست رد به سینه‌ها آنها زد و رژیم طاغوتی را به زباله‌دان تاریخ فرستاد، خدا بود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه به خداوند همیشه در زندگی نیاز داریم، تصریح کرد: اگر روزی خداوند امداد رساند و انقلاب پیروز شد، امروز نیز پس از سی و چهار سال که در سخت‌ترین تحریم‌های دشمنان قرار داریم و دوستان داخل انقلابی نیز نامهربانی می‌کنند، باز هم خداوند باید انقلاب بزرگ ما را به پیش ببرد تا روزی برسد که مردم و طلاب پرچم انقلاب را به دست حضرت بقیه الله(عج) بدهند.

 *حوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست

وی باحوزه نسبت به نظام بی‌تفاوت نیست

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه بودند که نقش بی‌بدیل خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

آیت‌الله حسینی بوشهری اضافه کرد: در روزی که به امام راحل توهین شد، آن روز طلاب شکنجه‌ها را تحمل کردند و  تبعیدها را پشت سر گذاشتند تا با کمک و همت مردم، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر