1

قیمت‌های جدید خودروها قطعی است

  • کد خبر : 62391
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

قیمت‌های درج شده بر روی سامانه‌ اطلاع‌رسانی ۱۲۴ نرخ قطعی خودروهای داخلی بوده و اعمال خواهد شد.

در حالی در بخش خبری ساعت ۲۱ شب گذشته تلویزیون اعلام شد که قیمت‌های منتشر ‌شده بر روی سامانه ۱۲۴ قیمت‌های پیشنهادی خودروسازان بوده و هنوز مورد تأیید سازمان حمایت قرار نگرفته است، پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان از قطعی‌ بودن این قیمت‌ها دارد.

یکی از مدیران سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان تأکید کرد که قیمت‌های اعلامی خودروسازان مورد تأیید قرار گرفته و اعمال خواهد شد.

این وضعیت در حالی است که در قیمت‌های جدید، نرخ برخی از خودروها تا ۵۰ درصد نسبت به قیمت‌های قبلی تصویبی در مهر ماه امسال افزایش نشان می‌دهد.

پس از اعلام این قیمت‌ها ایران‌خودرو نیز فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرده است.

پیش از این مدیر کل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از آغاز عرضه‌ خودرو از ابتدای هفته آینده خبر داده بود.

شهرام میرآخورلو تأکید کرده بود که از روز شنبه – ۲۱ بهمن ماه – خودروسازان عرضه‌ محصولات را با قیمت‌های تجاری آغاز کرده و به زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام ، یازدهم آذر ماه ۹۱ یکدستگاه مگان از طریق اینترنت با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده ۴۴ میلیون ۶۰۰ هزار تومان ثبت نام نمودم و مبلغ ۳۵ میلیون تومان را نقدا پرداخت نمودم وتحویل خودرو خرداد ماه ۹۲ میباشد در زمان ثبت نام قیمت آزاد در بازار ۵۸ میلیون تومان بود لذا بنده به شرکت پارس خودرو اعتماد کردم و از بازار آزاد خودرو خریداری نکردم . با توجه به اینکه تحویل خودرو خرداد ۹۲ میباشد و تا آن موقع اگر قیمت مصوب کارخانه به ۱۰۰ میلیون تومان برسد !!! تکیف ما که ۶ ماه پول خود را در اختیار شرکت پارس خودرو قرار دادیم و خودرو را از بازار آزاد خریداری نکردیم و به خودروساز اعتماد کردیم چه خواهد شد؟ آیا این ظلم بزرگی در حق مشتری نیست؟ در کجای دنیا چنین چیزی ممکن شده؟ لطفا در مورد کسانی که قبلا خودرو پیش فروش کرده اند مطالبی منتشر نمائید.تا مسئولین سازمان حمایت به فکر مشتریها باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر