1

نظر رهبری فصل‌الخطاب است

  • کد خبر : 62522
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحلیل برخی اطرافیان رئیس جمهور با تحلیل مقام معظم رهبری کاملاً متفاوت است اما نظر رهبری فصل‌الخطاب است، فرض کنیم آنها اشتباه کردند، باید به سرعت برگردند.

محمدنبی حبیبی ساعتی پیش در حاشیه مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد نفی مذاکره با آمریکا گفت: تحلیل گروه انحرافی که متاسفانه به رئیس جمهور نیز نزدیک شدند این است که الان زمان ارتباط با آمریکا است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در کل تحلیل برخی اطرافیان رئیس جمهور با تحلیل مقام معظم رهبری کاملاً متفاوت است مثلا در مورد مسائل سوریه این‌ها نظری خلاف نظر نظام دارند اما نظر رهبری فصل‌الخطاب است، فرض کنیم آنها اشتباه کردند، باید به سرعت برگردند، بنده معتقدم آمریکا تا به حال بلایی که سر انقلاب و نظام نیاورده نتوانسته بیاورد نه اینکه نخواسته، در حال حاضر مذاکره با ایران از این جهت برای آمریکایی‌ها موضوعیت دارد که به کشورهای منطقه بگوید ایران که ۳۴ سال با ما مخالفت کرد مجبور به مذاکره شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای آمریکایی‌ها مهم نیست برای چه وارد مذاکره شوند، مساله مهم برای آنها همین است که ما حاضر به مذاکره شویم، از طرفی چنگ و دندان نشان می‌دهند و تحریم‌ها را تشدید می‌کنند و از طرف دیگر می‌گویند مذاکره کنیم.

حبیبی افزود: آمریکایی‌ها همیشه نسبت به ما سوء نیت داشتند ولی با لطف خدا اقتدار امروز جمهوری اسلامی طوری است که آمریکایی‌ها مجبور به پیشنهاد مذاکره هستند به‌عنوان مثال در مساله سوریه امروز آنها یک پله از ایران عقب هستند.

وی عنوان کرد: هر زمان اقتدار ما در ذهن آنها جا بیافتد دیگر فشارهای آنها کاسته می‌شود، ما باید روی موضع خود محکم بایستیم، امروز پیام انقلاب ما به دنیا رسیده است و آمریکا می‌خواهد با مذاکره با ما به انقلابیون منطقه نشان دهد که ایران اسلامی از مواضع خود عدول کرده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر