0

کروبی تمایل دارد که بازگردد

  • کد خبر : 62712
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است

اسدالله بادامچیان جمعه‌ شب در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.

وی افزود: عسکراولادی به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دورانی که به قول خود وی عمرش مانند آفتاب لب بام است اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.

بادامچیان ادامه داد: عسکراولادی، موسوی و کروبی را سر فتنه نمی‌داند و اعتقاد دارد اگر این افراد بزرگ شوند در راستای اهداف آمریکا است که می‌خواهد برای مخالفت‌ها رهبران کاریزماتیک بتراشد.

این مسئول اضافه کرد: برخی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسکراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.

به گفته وی، عسکراولادی اعتقاد دارد سران فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و موسوی و کروبی «مفتون» به معنای بازی‌خورده و بهتر بگوییم «بازیچه» شده‌اند.

بادامچیان تصریح کرد: اگر فضای بازگشت این افراد مشکل شود ناخواسته در راستای منافع استکبار حرکت کرده‌ایم و عسکر‌اولادی فضایی باز کرده که این افراد اگر می‌خواهند به آغوش نظام بازگردند بتوانند این کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نیز زمانی دید حربن ریاحی بدون دوز و کلک توبه کرده و می‌خواهد از لشگر یزید جدا شود وی را پذیرفت و از وی تجلیل کرد.

این مسئول اضافه کرد: برخی بیان کردند سخنان عسکراولادی شبیه به «بی بی سی» و «وی او ای» است، اما این بلندگوهای استکبار می‌خواهند موسوی و کروبی را بزرگنمایی کنند در حالی که عسکراولادی می‌گوید اینها هیچ نیستند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز داشت: «بی بی سی» که نه امام را قبول دارد و نه انقلاب را، به عمد موسوی را نخست وزیر امام خطاب می‌کند در حالی که او نخست وزیر تحمیلی به امام بود.

وی گفت: استکبار افرادی مانند «آنگ سان سوچی» در میانمار و «آکینو» در فیلیپین را بزرگ می‌کند و از آنها برای خود مهره می‌سازد.

تابناک

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر