1

تهیه فیلم غیراخلاقی از دانش‌آموزان توسط معلم +تصویر

  • کد خبر : 63375
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۶

یکی از دلایلی که باعث شده والدین آمریکایی از حضور کودکان خود در مدرسه احساس آرامش نداشته باشند، علاوه بر موضوع تیراندازی های متعدد، رفتارهای غیراخلاقی برخی معلمان است که این موضوع مورد تایید مقامات دولتی آمریکا نیز قرار گرفته است.

اخیرا نیز یک معلم مدرسه ابتدایی به جرم تهیه چندین فیلم غیراخلاقی از کودکان مدرسه ‌ای در منطقه بروکلین به وسیله دوربین مخفی به زندان محکوم شد. این معلم به نام تالیک بروکس که ۴۲ سال سن دارد توسط مأموران FBI  تحت نظر بوده است.

پلیس می‌گوید با توجه به شکایت برخی پدران و مادران، مأموران ویژه اف‌ بی ‌آی فیلم ‌‌های متعددی درباره کودکان به دست آورده بودند و همین موضوع آنها را به خانه بروکس در بروکلین کشانده بود و قاضی پرونده این معلم را به جرم سوء استفاده از کودکان و تهیه فیلم‌‌های غیراخلاقی به ۵۰ سال زندان محکوم کرد.

مأموران پلیس در اتاق ‌خواب این معلم آمریکایی مقدار زیادی تجهیزات رایانه ‌ای که در آنها تصاویر و فیلم ‌‌های غیراخلاقی وجود داشت، یافته ‌اند و اطلاعات به دست آمده نشان می‌ دهد که این متهم حدود ۷ سال از موقعیت خود سوءاستفاده کرده و به تهیه این فیلم‌‌ها پرداخته و این فیلم ها را به باندهای تبهکار و سایت های مربوط به این قضیه می فروخته است.

بروکس پس از دستگیری اعتراف کرده که بیش از ۱۰ هزار فایل دیجیتالی از پورنوگرافی کودکان در رایانه خود داشته است. این معلم متهم هم اکنون در زندان متروپولیتن بسر می ‌برد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر