3

از پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد

  • کد خبر : 63682
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی کشور در روستای چارک استان بوشهر، جلیل بشارتی به عنوان پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد.

پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌‌های افتتاح ۴۶۰۰ پروژه روستایی به صورت همزمان در کشور که در روستای چارک شهرستان دشتی انجام شد، از شش خادم روستایی کشور تجلیل شد.

در این مراسم از جلیل بشارتی رئیس سابق مرکز توسعه روستایی و مشاور مناطق محروم ریاست جمهور به عنوان پدر مناطق محروم ایران تجلیل شد.

در ادامه این برنامه از سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، شفیعی مسئول بازدید‌های ریاست جمهوری از مناطق محروم روستایی، جواد اوجی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، سید حسن هاشمی یک خیر و حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان به عنوان خادمان برتر روستایی تجلیل شد.

در سفر یک روزه احمدی‌نژاد به استان بوشهر چهار هزار و ۶۲۳ پروژه عمران روستایی به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در هشت استان کشور افتتاح شد.

در سفر رئیس جمهور به روستای چارک که یک دهکده قرآنی است، هفت طرح عمرانی روستایی به بهره‌برداری می‎رسد که برای اجرای این تعداد طرح روستایی ۳۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

طرح هادی روستایی به طول هفت کیلومتر، ساخت برج نوری، توسعه فضای سبز، تهیه و نصب تابلو در معابر و خیابان‌های روستا، سطل زباله و پارک محله‌ای، ساخت زمین چمن مصنوعی، اجرای شبکه گازرسانی، راه‌اندازی ایستگاه تلفن همراه، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و شروع عملیات ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای روستا از جمله طرح‌هایی است که امروز با حضور رئیس جمهور در روستای چارک دهکده قرآنی افتتاح شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر