1

هدیه یک دستگاه IPAD برای دلجویی از دختر بچه ایدزی

  • کد خبر : 64539
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳

وزیر بهداشت عربستانی « عبدالله بن عبدالعزیز» به دیدن کودکی که در اثر بی توجهی مسوولین بیمارستان با تزریق خون ناسالم به ایدز مبتلا شده بود رفت و یک دستگاه IPad هدیه داد.

 شفقنا  به نقل از الجزیره العربیه نوشت: « رهام حکمی» کودکی بود که در اثر بی توجهی مسولین بیمارستان دولتی عربستان و تزریق خون آلوده به ویروس ایدز ، مبتلا به این بیماری شده بود.
وزیر عربستان در دیدار با دخترک کوچک تنها به هدیه کردن IPad اکتفا کرد و هیچ نوع مجازات و یا مواخذه ای برای مسوولین بی توجه بیمارستان تعیین نکرد؛ چنین رفتاری از سوی وزیر بهداشت در پایگاه های ارتباط جمعی باعث بازتاب اعتراض آمیزی از سوی بسیاری از کابران علیه رفتار سعودی ها شد.
برخی از کاربران اینترنتی بر روی صفحات شخصی خود در مورد توضیح دلیل دادن چنین هدیه ای نوشتند؛ وزیر زمانی که به دیدار دخترک بیمار رفت به وی گفت که آیا چیزی نیاز ندارد، که دخترک در پاسخ وی گفت« من قرآن را دوست دارم و در حال حفظ کردن آن هستم» در همین حال وزیر دستور داد که برای وی یک جلد قرآن کریم بیاورند تا همیشه در کنارش باشد.
اما به پیشنهاد یکی از همراهان وزیر پیشنهاد داد که برای وی دستگاه IPad تهیه کنند که بر روی آن برنامه های قرآنی مختلف نصب شود و در پایان دخترک را با آینده ای مبهم و بدون این که در این باره سخنی از مجازات عاملان این حادثه به میان آید، ترک کردند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر