1

احداث بازار میوه و تره بار در منطقه ۶

  • کد خبر : 64795
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳

به منظور تامین هر چه بیشتر امکانات رفاهی شهروندان، شهرداری منطقه ۶ با همکاری شورایاری محله ایرانشهر اقدام به احداث بازار میوه و تره بار شیرودی کرد.

به گزارش افق مانی جعفریان، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه پس از اعلام این خبر گفت: با توجه به تقاضای مکرر شهروندان و به منظور تامین امکانات رفاهی در سطح منطقه با همکاری، مساعدت و پیگیری شورایاران محله ایرانشهر، بازار میوه و تره بار در محدوده محله ایرانشهر شیرودی و مفتح افتتاح شد.

وی در ادامه بیان داشت: در آستانه فرا رسیدن روزهای پایانی سال بازار میوه و تره بار ایرانشهر- شیرودی در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر در خیابان ایرانشهر خیابان بهشهر افتتاح شد که با راه اندازی این بازار نیاز شهروندان در محدوده خیابان های ایرانشهر، مفتح، شیرودی و بهشهر جهت تامین انواع میوه، سبزیجات، لبنیات، مواد پروتئینی شامل مرغ، گوشت، آبزیان و مواد غذایی رفع خواهد شد.

معاون امور شهری درباره دیگر بازارهای میوه و تره بار منطقه گفت: هم اکنون ۶ بازار میوه و تربار در سطح منطقه فعال است و با اتمام مراحل طراحی، بازار میوه و تره بار دیگری نیز در خیابان جهان آراء احداث خواهد شد تا بتوانیم از این طریق در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وظیفه خودرا به نحوه مطلوب به انجام رسانیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر