1

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی: چهارده هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور فعال است

  • کد خبر : 65715
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت بالغ بر چهارده هزار کانون فرهنگی و هنری مساجددرکشور خبر داد و افزود: بخش قابل توجهی از این تعداد در دولت نهم و دهم راه اندازی شده است.

به گزارش افق “سیدمحمدحسینی” با بیان این مطلب به جنگ نرم و تبلیغاتی فکری دشمنان اشاره و تاکید کرد: در این برهه حساس جایگاه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جنگ نرم بسیار موثر و کارساز خواهد بود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید فضای مجازی را به خوبی رصد کرد، توضیح داد: در عرصه جنگ نرم فکری باورها، اعتقادات، افکار و اندیشه های افراد مورد هجمه بی امان دشمنان قرار می گیرد.
به گفته حسینی، لازم است مساجد با شیوه ها و ابزار نوین، رسالت دینی خود را به نحو احسن انجام داده و علاوه بر جذب افراد، کادر سازی و انسان سازی در جبهه نابرابر جنگ نرم فکری دشمنان نیز تلاش کنند.
وی یادآورشد: دولت نهم و دهم اهتمام و توجه ویژه ای به کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشته و در این جهت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توفیقات فراوانی نیز بدست آورده که گواه آن فعالیت بالغ برچهارده هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور است.
حسینی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های انجام شده در سال های اخیر تحولات جدی و خوبی در توسعه زیر ساخت های کانون های مساجد رخ داده و در این راستا نیز زمینه جذب جوانان به مساجد هم فراهم شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که در مدت باقی مانده دولت دهم بتوان تعداد قابل توجهی کانون فرهنگی و هنری به مساجد فاقد کانون افزوده شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65715

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر