2

حسن فتحی: «زمانه» قابلیت ساخت در سه فصل را داشت

  • کد خبر : 66162
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

کارگردان سریال «زمانه» می‌گوید قصه این مجموعه تلویزیونی قابلیت داشت در دو یا سه فصل برای پخش از تلویزیون آماده شود.

به گزارش افق حسن فتحی کارگردان و فیلمنامه نویس روز دوشنبه مهمان کافه خبر شد تا درباره «زمانه» تازه‌ترین اثر تلویزیونی‌اش صحبت کند.

او در این نشست که جبار آذین منتقد هم در آن حضور داشت، گفت: «یک روز اواسط تصویربرداری سریال «زمانه» به آقای عفیفه تهیه‌کننده گفتم که قصه قابلیت این را دارد که در دو یا سه فصل ساخته شود. حتی پیشنهاد دادم در قسمتی که ارغوان ماشین را آتش می‌زند و همزمان است با عروسی بهزاد و بهار، فصل اول تمام شود و همزمان با پخش، فیلمنامه‌نویسان روی فصل دوم کار کنند. حتی در این فرصت می‌شد نظر تماشاگران را هم در روند فیلمنامه دخیل کرد چرا که ‌گاهی اوقات تماشاگران پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای می‌دهند.»

او ادامه داد: «اساسا پیشنهاد من مبنی بر ارائه این سریال در سه فصل دلیل داشت و آن هم چیزی نیود غیر از اینکه باید بپذیریم دو سال است که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم وارد رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای شده‌ایم. تا پیش از آن، رقابت ما فقط در حد شبکه‌های تلویزیونی خودمان بود و این رقابت به شبکه‌های ماهواره‌ای قواعد خاص خودش را دارد.»

کارگردان سریال «میوه ممنوعه» در ادامه گفت: «اگر ما توانایی رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای را پیدا نکنیم در ‌‌نهایت در این کارزار مخاطب دیگر سریال‌های خودمان را نخواهد دید و شبکه‌های ماهواره‌ای را انتخاب خواهد کرد.»
او در ادامه این نشست با اشاره به انتخاب بازیگرانش گفت: «اصولا یکی از فاکتورهایی که برای انتخاب بازیگران برای من اهمیت زیادی دارد بی‌حاشیه بودن آن‌هاست. معمولا این فاکتور را برای انتخاب بازیگر در نظر می‌گیرم.»
حسن فتحی در باره انتخاب حسین محجوب برای بازی در این سریال گفت: «حسن محجوب با بازی در نقش حسام از کارهای پیشینش فاصله زیادی گرفت. اغلب او را با بازی در نقش‌هایی که به لحاظ اجتماعی متوسط رو به پایین هستند به یاد می‌آورند، مثل پیرمرد سریال «در مسیر زاینده رود» یا «صاحبدلان»، اما احساس می‌کنم این نقش تفاوت زیادی با سایر نقش‌هایش داشت و یقین دارم اگر فیلمنامه به صورت کامل در اختیار او قرار می‌گرفت، نقشش را به مراتب بهتر ایفا می‌کرد.»

مشروح صحبت‌های حسن فتحی در کافه خبر به زودی منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66162

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر