1

مالک باشگاه داماش کناره‌گیری کرد

  • کد خبر : 67061
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰:۱۴

مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه داماش با تاکید بر اینکه تغییراتی که مدیرعامل این باشگاه در کادر فنی تیم ایجاد کرده ، بدون هماهنگی با وی و سایر اعضای هیات مدیره بود، گفت: هزینه‌هایی که تا به امروز کرده‌ام را هدیه به هواداران می‌کنم و می‎روم تا عابدینی و سایر دوستان راحت‌تر به خواسته‌های خود برسند.

شهرام قویدل در گفتگو با مهر اظهارداشت: احترام هواداران داماش و خواسته‌های آنها برای من واجب است اما متاسفانه دوستان بدون هماهنگی با من و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه اقدام به برکناری سرمربی و برخی از اعضای کادر فنی کرده‌اند.

وی ادامه داد: من تا به امروز پنج میلیارد تومان در باشگاه داماش هزینه کردم اما با جوی که دوستان راه انداخته‌اند دیگر امکان ادامه فعالیت برای من در باشگاه داماش وجود ندارد. بنابراین با همه علاقه‌ای که به باشگاه داماش و هواداران این باشگاه دارم، اعلام می‌کنم این دوستان شرایط را به گونه‌ای که ایجاد کرده‌اند که دیگر من نتوانم به فعالیت خود ادامه دهم.

رئیس هیات مدیره باشگاه داماش تاکید کرد: هزینه‌هایی که تا به امروز صرف کرده‌ام را هدیه به هواداران داماش می‌کنم و می‎روم تا عابدینی و سایر دوستان راحت‌تر به خواسته‌های خود برسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67061

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر