2

نوروز ۹۲ عرصه رقابت شبکه های سیما

  • کد خبر : 67354
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

معاون رئیس سازمان صداوسیما در امور سیما در جمع عوامل مجموعه تلویزیونی ” هفت سین ” گفت: نوروز ۹۲ ، عرصه رقابت شبکه های سیما برای ارائه آثار برتر تلویزیونی است و برگزیده‌ها تقدیر می‌شوند.

به گزارش افق علی دارابی که پس از بازدید از پشت صحنه سریال های “پایتخت ۲” و “همه خانواده من” به دیدار کارگردان، بازیگران و دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی ” هفت سین” رفته بود، با توجه به پیشرفت کار ضبط این سریال، ابراز امیدواری کرد: “هفت سین” با کیفیت مطلوب و به موقع در دستور کار پخش نوروزی سیما قرار گیرد.
معاون سیما تاکید کرد: اهتمام سیما بر این مهم استوار است که نوروز شاد و جذابی را برای مردم شریف ایران سربلند به ارمغان آورد.
وی با اشاره به افتتاح شبکه تماشا گفت: بازپخش “هفت سین” و یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی نوروز ۹۲ از شبکه تماشا خواهد بود.
یدا… صمدی کارگردان مجموعه تلویزیونی ” هفت سین ” نیز با ارائه گزارشی از روند ضبط این سریال، ابراز امیدواری کرد حاصل تلاش و زحمات بازیگران نام آشنای ” هفت سین ” مورد توجه مخاطبان سیما قرار گیرد.
سریال نوروزی ” هفت سین ” به تهیه کنندگی ” مجید سرسنگی ” و کارگردانی ” ید ا… صمدی ” در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته و از شبکه تهران پخش می شود.
از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی، سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن پور، کیانوش گرامی و روح ا… مفیدی اند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67354

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر