2

صدور شناسنامه نوزاد به دفاتر پیشخوان واگذار می‎شود

  • کد خبر : 67452
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت آمادگی و ایجاد بستر لازم توسط دفاتر پیشخوان، این اداره کل آمادگی واگذاری خدمات بیشتری همچون صدور شناسنامه نوزاد به آنها را دارد.

خبرگزاری فارس: صدور شناسنامه نوزاد به دفاتر پیشخوان واگذار می‎شود

عبدالرسول غزالی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیران ثبت احوال این استان اظهار داشت: با توجه به میزان پیشرفت برنامه‌های طرح تحرک اداری، لازم است تا مسئولان ادارات شهرستان بیش از پیش نسبت به پیگیری برنامه‎های پیش‌بینی شده برای هر اداره اقدام کنند.

وی افزود: مسئولان شهرستانی باید با همت بیشتر در وقت باقی مانده تا پایان سال نسبت به اتمام برنامه‌های طرح تحرک که ناتمام مانده‌اند اقدام کنند.

غزالی برگزاری جلسات استانی را اتاق فکر و محل تولید علم و برنامه ریزی‌های موثر در راستای پیشبرد اهداف سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد: با بارش فکر و ایجاد طوفان افکار گامی مهم در بهبود روش‌های ارائه خدمت و اجرای اهداف سازمان برداریم.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های مورد اجرا در این اداره‌کل، اظهار داشت: اتقان اسناد هویتی، صدور شناسنامه، تعویض شناسنامه، انتشار اطلاعات و دیگر برنامه‌ها لازم است تا روسای ادارات با مدیریت زمان و سرعت بخشیدن به ارائه خدمات وهمچنین اصلاح فرایندهای انجام کار و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات، در راستای پیشبرد برنامه‌های راهبردی اداره همت کنند.

وی با بیان اینکه در بخش واگذاری وظایف به بخش خصوصی گام‌های مهمی برداشته شده است، ابراز امیدواری کرد: وظایف اداره در دیگر نقاط استان و شهرستان‌ها و به ویژه نقاط روستائی در آینده نزدیک به دفاتر واگذار می‌‎شود.

غزالی با تأکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های دفاتر پیشخوان، خاطرنشان کرد: در صورت آمادگی و ایجاد بستر لازم توسط دفاتر پیشخوان ارائه خدمات، این اداره کل آمادگی واگذاری خدمات بیشتری همچون صدور شناسنامه نوزاد به آنها را دارد.

وی هدف از واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان را اجرای سیاست‌های اصل چهل و چهار قانون اساسی و واگذاری امور تصدی گری دولت به بخش خصوصی بیان کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع به لحاظ جلوگیری از سفرهای درون شهری و برون شهری و همچنین در دسترس بودن مراکز خدمات ثبت احوال از مهم‌ترین مزایای این دفاتر است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به اتمام کار طرح آرشیو الکترونیک اسناد، گفت: همچنین بستر لازم و تجهیزات لازم برای ایجاد ایستگاه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی فراهم شده است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67452

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر