1

رو نمایی از سه محصول جدید خودرویی+ تصاویر

  • کد خبر : 68563
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

سه محصول جدید این شرکت به نام خودروهای تیبا ۲۱۱ (تیبای هاچ بک)، سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و ایکس ۱۰۰ AMT (پراید دنده اتوماتیک) رونمایی شد.

همزمان با چهل و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت خودروسازی سایپا، با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت سه محصول جدید این شرکت به نام خودروهای تیبا ۲۱۱  (تیبای هاچ بک)، سایپا ۱۵۱ (وانت پراید) و ایکس ۱۰۰ AMT (پراید دنده اتوماتیک) رونمایی شد.
در این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشتند.

۶٫۴ برابر شدن میزان تولید سایپا در ده سال منتهی به ۱۳۹۰

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم با اعلام ۶٫۴ برابر شدن میزان تولید سایپا در ده سال منتهی به ۱۳۹۰ گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز سهم سایپا از بازار خودرو کشور افزایش یافت.

مدنی با اشاره کسب مقام صادرکننده برتر در پنج سال متوالی توسط سایپا، افزود: ۶۰۵ هزار نفر به در بخش تولید و نیز قطعه سازی گروه اشتغال دارند.
تحریم ها به مسئولین بیشتر از مردم فشار آورد!

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با اشاره به کاهش ۵۰ درصد وابستگی اقتصاد کشور به ارز حاصل از صادرات نفت، ابراز امیدواری کرد این وابستگی تا پایان سال ۱۳۹۲ کاملا قطع شود.

غضنفری با بیان اینکه برای کسب این توفیق بیش از مردم به مسئولین و بخش تولید فشار وارد شده، افزود: اگر به اختیار خودمان بود و اجبار تحریم ها نبود تا ۱۰ سال دیگر هم به این موفقیت دست پیدا نمی کردیم.


خودروسازان ۰٫۵ تا ۴ میلیون قیمت هایشان را بشکنند

در ادامه این مراسم، معاون اول رییس جمهور نیز با اشاره به اینکه ایران سیزدهمین کشور در میان خودروسازان بزرگ جهان است، گفت: خودروسازی به همراه پتروشیمی و فولاد از مهم ترین صنایع کشورهای صنعتی بزرگ هستند.

رحیمی با بیان اینکه ایران تا ۶ سال دیگر در رتبه های علمی جهان تک رقمی خواهد شد، افزود: اخلال گران در بازار خودرو امسال از روی دشمنی یا جهل هماهنگ با تحریم کنندگان عمل کردند.

وی سپس از سایپا و ایران خودرو خواست ۵۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان در مدل های مختلف قیمت خودروهای خود را کاهش دهند.

 

رحیمی که با لباس فرم در جمع مدیران و مسوولان شرکت خودروسازی سایپا حضور یافته و سخنرانی کرد، پس از رونمایی از محصولات جدید این شرکت، به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر و معاونین این شرکت خودروسازی از پروژه نصب و راه اندازی خط تولید تیبای ۲ بازدید کرد.

گفتنی است خودرو تیبا ۲۱۱ دومین خودرو از نسل تیبا است که توسط متخصصین شرکت سایپا تولید خواهد شد. این خودرو تغییر شکل یافته (facelift) خودرو تیبا است که با شکلی جدید و جذاب طراحی شده است.

 

خودرو سایپا ۱۵۱ با عنوان وانت کارا از جمله خودروهای سبک کار شرکت سایپا است که با ظاهری زیبا توانایی حمل بار تا ۵۰۰ کیلوگرم را دارد و در فروشگاهها، سوپرمارکتها، گل فروشی ها و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سومین خودرویی که در این مراسم  رونمایی شد خودروی ایکس ۱۰۰ ای.ام.تی (اتوماتیک) از خانواده خودروهای ایکس ۱۰۰ سایپا است که رانندگی با آن راحتی و لذت بیشتر را برای راننده به ارمغان خواهد آورد و برای جانبازان گرانقدر و معلولان عزیز، ایده آل خواهد بود

عصرایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68563

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر