4

منچستریونایتد بازی برده را با تساوی عوض کرد

  • کد خبر : 68603
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۸:۲۴

منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس با تساوی دو بر دو برابر چلسی در اولدترافورد متوقف شد. منچستر یونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در حالی که با دو گل از میهمانش چلسی جلو بود در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد تا این بازی دوباره تکرار شود. در این دیدار […]

منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس با تساوی دو بر دو برابر چلسی در اولدترافورد متوقف شد.

منچستر یونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در حالی که با دو گل از میهمانش چلسی جلو بود در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد تا این بازی دوباره تکرار شود.

در این دیدار که در ورشگاه اولدترافورد برگزار شد شاگردان فرگوسن شروع بسیار خوبی داشتند و در دقیقه ۵ توسط خاویر هرناندز مکزیکی به گل رسیدند. ۶ دقیقه بعد وین رونی که شایعه های درباره جدایی او از جمع شیاطین سرخ به گوش می رسید گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف آبی پوش کرد تا اختلاف به دو گل برسد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بر خلاف نیمه اول این شاگردان رافا بنیتس بودند که بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵۹ توسط ادین هازارد بلژیکی گل نخست خود را به ثمر رساندند.حملات بازیکنان میزبان ادامه یافت و تنها ۹ دقیقه بعد رامیرس برزیلی گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به بازی رودروی دیگری افتد.

در دیگر دیدار برگزار شده جدال دو تیم میلوول و بلکبرن هم برنده ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رقابت های جام حذفی انگلیس به صورت تک بازی برگزار می شود و چنانچه بازی به تساوی کشیده شود بازی برگشت این بار در زمین تیمی که مهمان بوده برگزار می شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=68603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر