1

ربودن دختر مافیای سرشناس در روز روشن!+تصویر

  • کد خبر : 69274
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

دختر یک سرکرده باند قاچاق موادمخدر بلغارستان در حومه پایتخت این کشور به دست افراد مسلح و ناشناس ربوده شد تا احتمالاً زنگ خطری برای این گانگستر باسابقه به صدا در آورند.

لارا بانف، دختر ۱۰ ساله یکی از شناخته شده‌‌ترین تبهکاران بلغاری، هنگام رفتن به مدرسه در حومه شهر صوفیه توسط آدمربایانی که سوار بر یک ماشین شاسی‌بلند بودند، ربوده شد.
پلیس بلغارستان گزارش داده این دخترک ۱۰ ساله در حال سوار شدن به سرویس مدرسه خود بود که ناگهان در دام نقابداران مسلح گرفتار شد.
همزمان راننده خودرو مدرسه نیز هدف شلیک آدمربایان قرار گرفت و چون بشدت زخمی شده بود نتوانست برای نجات دخترک کاری از پیش ببرد. مقامات احتمال داده‌اند این آدمربایی با هدف هشدار به بانف – معروف به «برندو»– در رابطه با پرونده قاچاق موادمخدری که قرار است در ایتالیا رسیدگی شود، انجام گرفته است.
پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمام مسیر‌ها به داخل و خارج از صوفیه مسدود شده‌اند و نیرو‌های پلیس در تلاشند تا هرچه سریع‌تر به محل نگهداری دخترک ربوده شده دسترسی پیدا کنند.
بانف ماه گذشته در جریان دادگاهی که در صوفیه، پایتخت بلغارستان برگزار شد به جرم سرکردگی یک باند جنایتکار سازمان یافته و پولشویی به تحمل ۷ سال و نیم حبس محکوم شد. وی در حال حاضر در بازداشت مقامات ایتالیایی بسر می‌برد. قرار است مقامات این کشور بانف را به اتهام دست داشتن در قاچاق کوکائین از آمریکای لاتین به اروپا در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ میلادی محاکمه کنند. این قاچاقچی ۴۸ ساله، سال پیش توسط پلیس بین‌الملل دستگیر و روانه زندان شد.
رئیس سابق سازمان پلیس مبارزه با موادمخدر بلغارستان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: احتمالاً دختر بانف را ربوده‌اند تا این قاچاقچی را در دادگاهی که قرار است بزودی برگزار شود، وادار به سکوت کنند. به گفته مسئولان این کشور، چنین آدمربایی‌های خطرناکی بندرت در بلغارستان رخ می‌دهد.

آخرین آدمربایی جنجال‌برانگیز در این کشور به سال ۲۰۰۹ میلادی بازمی‌گردد که حدود ۱۶ ثروتمند بلغاری به قصد خونخواهی ربوده شدند.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69274

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر