1

صاحبخانه ای که برای اجاره ماهیانه زن مستاجر را کشت!

  • کد خبر : 69286
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

صاحبخانه نیویورکی که به خاطر مسائل مالی با یکی از مستأجرانش درگیر شده بود، در اقدامی جنون‌آمیز به روی ساکنان آپارتمان آتش گشود.

جام حوادث؛ این مرد ۶۳ ساله که “فیلیپ استیوز” نام دارد تنها به خاطر ۱۰۰ دلار با آنا رودریگز، مستأجر بدهکارش درگیر شد. وقتی یکی دیگر از مستأجران برای دخالت و کمک خودش را به وسط دعوا رساند، از ناحیه قفسه سینه هدف گلوله قرار گرفت.
به گزارش پلیس نیویورک، مرد صاحبخانه پس از آن که لوییز مارتینز(زن ۵۱ ساله) را به ضرب گلوله از پای درآورد با اعمال خشونت وارد خانه آنا رودریگز شد و اسلحه خود را به سمت این زن و دو فرزند وحشت‌زده‌اش نشانه رفت. اما پیش از آن که صاحبخانه دیوانه بتواند ماشه اسلحه را بکشد، پسر آنا از پنجره خانه پا به فرار گذاشت تا بتواند خودش را به اداره پلیس برساند.
در همین فاصله نیز دختر آنا رودریگز در نهایت شجاعت با یک تکه چوب به سر صاحبخانه طمعکار کوبید و به این ترتیب توانست جان خود را به‌موقع نجات دهد.
به گفته منابع پلیس، این حادثه یکشنبه گذشته در محله بروکلین نیویورک رخ داد و استیوز در حال حاضر در بازداشت پلیس به‌سر می‌برد.
به شهادت همسایه‌ها، صاحبخانه و زن قربانی چند روزی بود که با یکدیگر بحث و مشاجره داشتند و احتمالاً استیوز از روی کینه‌جویی و انتقام دست به چنین جنایتی زده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=69286

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر