1

فرهاد مجیدی قصد جدایی از فوتبال را ندارد

  • کد خبر : 70423
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۲۱

مهاجم سابق تیم استقلال که قرار بود این فصل را در استقلال سپری کند، با شرایط متفاوتی روبرو شده است، صحبت از خداحافظی فرهاد مجیدی از میادین فوتبال است.

افق نیوز:فرهاد مجیدی مهاجم المزاخر، قطر، قصد همراهی این تیم را در سال جدید ندارد وی اعلام کرده است که حضور وی در لیگ قطر برای وی خوشایند نیست و این بازیکن تمایلی به ماندن در این لیگ ندارد. گفتنی است این بازیکن قرار بود در تیم استقلال به فوتبال خود ادامه دهد اما این در حالی است که فرهد مجیدی نتوانست در استقلال بماند و با امیر قلعه نوعی کار کند. شایان ذکر است عنوان می شد که این بازیکن قرار است که از فوتبال خداحافظی کند و در امارات بماند و دیگر نیز به کشور بازنگردد اما این در حالی است که شرایط دچار تغییرات شده است زیرا فرهاد مجیدی قرار نیست از فوتبال خداحافظی کند زیرا این بازیکن اعلام کرده است که قصد دارد مدتی را بیرون از فوتبال بماند، و پس از آن وارد میادین فوتبال شود.

این بازیکن اعلام کرده است که با شرایط متفاوتی در انتظار مهیا شدن شرایط خود است که به میادین فوتبال بازگردد. این بازیکن اعلام کرده است که قصد دارد و تا مهیا شدن شرایط در دبی به کارهای شخصی و امور مربوط به زندگی اش برسد و پس از آن تصمیم درستی را اتخاذ کند که به نفعش باشد. فرهاد مجیدی قصد جدایی از فوتبال را ندارد و نیم نگاهی نیز به استقلال و بازگشت به این تیم دارد.

yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=70423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر