2

وحدت اصولگرایان سم مهلکی برای حضور سیاسی جریان انحرافی است.

  • کد خبر : 7152
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

جریان انحرافی هرچه تلاش کند نخواهد توانست در جامعه رایی داشته باشد، لذا وحدت اصولگرایان سم مهلکی برای حضور سیاسی جریان انحرافی است. مجتبی رحماندوست، دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، در گفت‌وگو با ندای انقلاب گفت: این دوره از انتخابات اهمیت فراوانی برای مردم و نظام اسلامی دارد، واقعیت و حوادث گذشته نشان می‌دهد، […]

rahmandostجریان انحرافی هرچه تلاش کند نخواهد توانست در جامعه رایی داشته باشد، لذا وحدت اصولگرایان سم مهلکی برای حضور سیاسی جریان انحرافی است.

مجتبی رحماندوست، دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، در گفت‌وگو با ندای انقلاب گفت: این دوره از انتخابات اهمیت فراوانی برای مردم و نظام اسلامی دارد، واقعیت و حوادث گذشته نشان می‌دهد، دشمنان داخلی و خارجی بیشتر از همیشه برای به دست گرفتن سرنوشت انقلاب تلاش می‌کنند.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر جریان‌هایی مانند جریان انحرافی و فتنه ادعا می‌کنند با انقلاب اسلامی دشمنی ندارند، اما با توجه به سابقه و عملکردشان زاویه زیادی با انقلاب اسلامی پیدا کرده‌اند، لذا مجلس آینده را محلی برای به دست گرفتن قدرت و تضعیف نظام می‌دانند.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه در گذشته گرایشاتی از اصولگرایی رسیدن به لیست واحد را محال می دانستند، افزود: اما در چند وقت گذشته ابتکار بزرگی از سوی اصولگرایان تحت عنوان ۷+۸  با همکاری روحانیت صورت گرفت و لیست واحد برای حضور پیروزمندانه اصولگرایان را نوید می‌دهد.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: ملت و کسانی که با آرمان‌های انقلاب همبستگی دارند، می خواهند که انقلاب اسلامی هر روز در جهان بیشتر موفق باشد و اصولگرایان با توجه به کارنامه خود سهم عمده‌ای در موفقیت جمهوری اسلامی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه رقبا و مخالفان اصولگرایان از پایگاه اجتنماعی برخوردار نیستند، عنوان کرد: با مشخص شدن لیست واحد اصولگرایان توان رقابت را از دست خواهند داد و ارائه لیست واحد همه دلسوزان انقلاب و معتقدین به خط امام و رهبری را خشنود خواهد کرد، مخالفان تنها نقطه امیدشان تشتت آرا در جبهه اصولگرایان است.
رحماندوست با تاکید بر اینکه اگر اصل انقلاب را در نظر بگیریم به صورت طبیعی از اختلافات جزئی به نفع نظام و اهداف انقلاب خواهیم گذشت، گفت: اصولگرایان نشان داده‌اند که اصل انقلاب برایشان مهم است.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین اظهار کرد: یکی از سیاسیون گفته بود که درنیروهای اصولگرا اصلح‌هایی را می‌شناسیم که پایگاه‌های رای زیادی ندارند و صالح‌هایی را نیز می‌شناسیم که پایگاه رای بیشتری دارند، لذا باید از صالح‌هایی که پایگاه رای بیشتری دارند، حمایت کرد و از اصلحی که جایگاه رای او کمتر باشد، حمایت نمی‌کنیم.
وی با اشاره به گمانه‌زنی در مورد ائتلاف اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی گفت: ممکن است به ظاهر و با نام، اسم و رسم این ائتلاف صورت نگیرد، اما در عمل مسیر به نحوی است که سرنوشت یکسانی خواهند داشت و اهداف مشترکی دارند و در انتخابات آینده علیه اصولگرایان وارد خواهند شد.
رحماندوست با بیان اینکه کمیته اصولگرایان در محدودیت ایجاد کردن برای برای جریان انحرافی نثش مهمی دارد، اظهار کرد: اگر بتوان مجموعه جامع هدفی که در ذیل عناوین مختلف که در ۷+۸ جمع شده است وحدت بخشیده شود، جریان انحرافی هرچه تلاش کند نخواهد توانست در جامعه رایی داشته باشد، لذا وحدت اصولگرایان سم مهلکی برای حضور سیاسی جریان انحرافی است.
وی با بیان اینکه هر گروه سیاسی اگر برخی نکات را رعایت نکند، با خطرهای زیادی روبرو خواهد شد، گفت: نداشتن آینده‌نگری و ندیدن آینده، مشغول شدن به وضعیت کنونی، پافشاری بر آنچه از زاویه دید خود افراد اصلح است، از جمله خطرات جبهه اصولگرایی است، همچنین نباید از اقدامات جبهه مخالف که در جهت نفی اصولگرایان برنامه‌ریزی می‌کنند، غافل شد.
رحماندوست با اشاره به اقدامات وحدت‌بخش آیت‌الله مهدوی کنی افزود: تاکنون ایشان خیلی خوب عمل کرده‌اند، شخصیت ایشان موجب شده است تا گروه‌های اصولگرا از رهنمودهایشان استفاده کنند، شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان تکیه‌گاهی برای گرایشات مختلف اصول‌گرایی است، لذا گروه‌های اصولگرا باید از این فرصت در جهت وحدت استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر